فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

انواع بازیهای کودکانه که استرس را کاهش می دهند

ما همه بالا و پایین با اضطراب و استرس آشنا هستیم و می دانیم که چگونه منفی بر دوره زندگی روزمره ما تاثیر می گذارد. اما آیا می دانستید که کودکان اضطراب و استرس را تجربه می کنند؟ البته مهم است که هر پدر و مادر دوران کودکی صلح آمیز و بی رحمانه داشته باشند، اما واقعیت این است که کودکان می توانند به علت اختلالات رایج، تغییرات در خانه، خانواده یا مدرسه و غیره، تنش و اضطراب را تجربه کنند. بنابراین، کمک به کودکان این احساسات را درک می کنند و با مدیریت آنها آشنا می شوند ممکن است برای موفقیت های آینده آنها مهم و موثر باشند. شما می توانید بازی ها و فعالیت های مناسب برای کودکان را پیدا کنید که اضطراب و استرس را کاهش می دهند. در این مقاله، ما در مورد برخی از فعالیت ها و بازی ها برای کاهش اضطراب کودکان بیشتر خواهیم شد.


اضطراب و استرس در کودکان چگونه است؟

کارشناسان معتقدند که ورودی های حسی منفی، مانند فریاد، می توانند کودکان را به مبارزه با مبارزه یا فرار واکنش نشان دهند، اما ورودی های حساسی مثبت یا دلپذیر می توانند سیستم عصبی پاراسمپاتیک را تغییر دهند، که مسئول استراحت و حفظ انرژی فیزیکی است. پس از فعال شدن پاراسمپاتیک، کودک "خوب" را احساس می کند و به این ترتیب آرام می شود. نشانه هایی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا کشف کنید که آیا فرزند شما ناراحت یا تاکید دارد. به یاد داشته باشید که سن و سایر عوامل می توانند بر واکنش های کودکان تاثیر بگذارند. در این بخش برخی از نشانه های اضطراب و استرس در کودکان را در نظر می گیریم.


 

ادامه مطلب ...

اسباب بازی ها چه نقشی در آینده و رشد کودک دارند؟

اگر بازی با اسباب بازی برای کودک دشوار باشد، آن را متوقف خواهد کرد و خود را کاهش می دهد، و از سوی دیگر، اگر بیش از حد ساده باشد، کودک فکر نمی کند.

بازی ها و اسباب بازی ها کودک را در مورد نقش واقعی خود در زندگی آینده آماده می کنند.

رفتارگرایان معتقدند که اسباب بازی ها باید تفکر و تخیل کودک را تشویق کنند یا مفاهیم مختلفی نظیر رنگ ها، اشکال ها و غیره را بدانند و از همه مهمتر، اسباب بازی ها باید بر اساس سن کودک انتخاب شوند.

اگر بازی با اسباب بازی ها برای کودک دشوار است، او متوقف خواهد شد و عزت نفس خود را کاهش می دهد، و از سوی دیگر، اگر بیش از حد ساده باشد، کودک فکر نمی کند؛ بنابراین، انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان بسیار مهم است. شاید والدین در مورد برخی از اسباب بازی ها نظر مثبت داشته باشند، اما این اسباب بازی ها برای کودک جذاب نیستند.

بسیار مهم است که والدین هنگام خرید اسباب بازی های کودکان دقیق تر و حساس تر باشند.

مثلا؛ خرید اسباب بازی هایی که به تقویت تمرکز، تفکر، توجه، خلاقیت و مهارت های حرکتی کودکان کمک می کند.

نکته: دوران کودکی یکی از مهمترین دوره های یادگیری است و اسباب بازی های مربوطه می توانند خلاقیت خود را توسعه دهند و به آنها اجازه دهند زندگی را تجربه کنند.

کودک با اسباب بازی خود دوست دارد و نه تنها بازی می کند.

نوشیدنی های ژان فکر می کنند که هنگام انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید توجه شود، زیرا اسباب بازی ها نقش مهمی در شکل دادن به خواسته های عاطفی و روحی کودکان دارند.

  ادامه مطلب ...

چه چیزی باعث می شود کودک به اسباب بازی معتاد شود؟

شما ممکن است دیده باشید که کودکان شش تا نه ماه همیشه چیزی در دست دارند. آنها پتو یا عروسک های خود را به آرامش و آرامش می دهند. این می تواند ادامه یابد تا زمانی که کودک پنج سال است.

کودک برای چیزهای خود نگه می دارد

برخی از کودکان این کار را انجام نمی دهند. دیگران به زودی از خواب بیدار می شوند و از خواب بیدار می شوند و نمی روند. کودکان آرامش بخش این اقلام نرم را دارند. همانطور که آنها رشد می کنند و با مادر خود نزدیک تر می شوند، آنها را دوست دارند و عروسک خود را به عنوان یک کودک دوست دارند.

کودکان می توانند این موارد را با آنها در هر کجا که می روند، مصرف کنند. هنگامی که آنها خواب می کنند، آنها بیدار می شوند، سفر می کنند، به یک دکتر یا هر کاری که انجام می دهند، عروسک ها یا اشیاء خود همیشه با آنها هستند.

صرف نظر از تغییراتی که در زندگی این کودکان صورت می گیرد، آنها به عروسک های خود و یا اقلام زیبا نزدیک تر هستند، مانند زمانی که یک کودک جدید متولد خواهد شد، یا زمانی که مادر با آنها نیست، یا زمانی که به مدرسه می رود. وضعیت سخت تر می شود

اگر ما به نیازهای کودکان اهمیتی نمی دهیم یا آنها را تنها زمانی که گریه می کنند، ترک کنند، وابستگی آنها به تجهیزات افزایش می یابد.

چرا کودک بسته به عروسک ها یا اسباب بازی ها تبدیل می شود؟

اکثر کودکان قبل از تبدیل یک سال به چیزی خاص (اغلب پتو، عروسک یا انگشت شست اغلب بستر) بستگی دارند، اما این رفتار معمولا در سن دو سالگی به اوج خود می رسد. این به این دلیل است که اشیاء از همه نوع احساس امنیت می کنند زمانی که بچه های جوان واقعا شروع به کشف جهان و کسانی که در اطراف آنها هستند. علاوه بر این، ترس از دوران کودکی (از تاریکی، غریبه ها، حیوانات) در این سن شروع به جدی می کند.بنابراین کودک تمایل دارد همیشه عروسک یا اسباب بازی همراه خود داشته باشد تا از ترس به آن پناه ببرد.

 

ادامه مطلب ...

بازی درمانی چه فایده ای بر روحیه کودکان دارد؟

بازی یک ضرورت در زندگی کودکان است. کودکان افکار خود را از طریق بازی بیان می کنند و همانطور که بزرگسالان احساسات خود را با کلمات بیان می کنند، این کار را از طریق بازی انجام می دهند.

در طول بازی کودک قادر به حل مشکلات خود می شود و از طریق آن می تواند اعتماد به نفس و روحیه مستقل را پرورش دهد. آنها از طریق بازی احساساتی مانند ترس، غم، شادی و خشم را ابراز می کنند و در نتیجه احساس امنیت و ارزش می کنند.

در بازی کودک نیازهای حسی-حرکتی خود را برآورده می کند و انرژی را تخلیه می کند که باعث افزایش آرامش او می شود، در غیر این صورت اگر این انرژی ممکن نباشد احتمالاً به اضطراب، افسردگی و بیش فعالی تبدیل می شود. 

در واقع بازی به اندازه تغذیه مناسب و احساس صمیمیت و امنیت برای رشد کودک مهم و ضروری است و عاملی است که به رشد افکار و خلاقیت کودک کمک می کند. ویژگی های رفتاری کودکان در بازی های آنها به وضوح مشخص شده است.

به عنوان مثال، یک کودک تشنه قدرت اغلب نقش رهبر، رئیس، فرمانده یا حتی مدیر مدرسه را بازی می کند، یا یک کودک پرخاشگر ممکن است با عروسک ها یا اسباب بازی های خود بازی کند. پرخاشگری به طور مستقیم و غیرمستقیم در بازی کودکان رخ می دهد.

یک کودک پرخاشگر می تواند با چاقو یا قیچی به میزها و اسباب بازی ها حمله کند و محیط را به میدان جنگ تبدیل کند. در واقع کودک با اسباب بازی هایی که در اختیار دارد دنیای خود را طراحی می کند.اگر کودک تمایلی به بازی ندارد، مشاور باید او را تشویق کند،

 اگر کودک ساکت است و بازی نمی کند، مشاور شروع به بازی با اسباب بازی ها می کند و کم کم او را به شرکت در بازی دعوت می کند.اگر کودک تمایلی به بازی ندارد، مشاور باید او را تشویق کند، اگر کودک ساکت است و بازی نمی کند، مشاور شروع به بازی با اسباب بازی ها می کند و کم کم او را به شرکت در بازی دعوت می کند.اگر کودک تمایلی به بازی ندارد، مشاور باید او را تشویق کند، اگر کودک ساکت است و بازی نمی کند،

در طول درمان و هنگام کار با کودکان، درمانگر باید قبول کند که کودک دلایل برای همه چیز را دارد و سوالات زیادی وجود دارد که ممکن است برای کودک مهم باشد، در حالی که او نمیتواند با درمانگر او بحث کند. برای درمانگر موفق به موفقیت در درمان بازی، او باید ویژگی هایی مانند محرمانه بودن، پذیرش و احترام به کودک داشته باشد.

در بازی درمان، شرایط باید برای کودک برای اعتماد به درمانگر خود ارائه شود و احساس کند که افکار و احساساتش از درمانگر مورد توجه قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

یک نیم تنه ورزشی چیست؟

 در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که این هم یکی از لباس های زیر است که زنان، به ویژه دختران جوان، تمایل زیادی به پوشیدن و استفاده می کنند. سوتین ورزشی در اشکال مختلف و کالاهای مختلف ساخته شده است و در بازار عرضه می شود.

برای انتخاب نیم تنه زنانه مناسب، ما باید به برخی از ویژگی های آن توجه کنیم. انتخاب درست اتفاق می افتد زمانی که ما دقیقا می دانیم که چه چیزی می خواهیم، ​​و ما می دانیم که هر لباس مورد استفاده قرار می گیرد و جایی که مناسب تر است. آثار معمولا برای فعالیت های ورزشی استفاده می شود و به طور جداگانه با شلوار ورزشی یا شورت های ورزشی ترکیب می شود.

به یاد داشته باشید که به علت تفاوت در طراحی و استفاده، نیمه از پستان متفاوت است و معمولا بهتر از آن به عنوان یک سینه بند نیست. اما بسیاری از دختران جوان می خواهند از نیمی استفاده کنند که به عنوان یکی از لباس های زنانه شناخته شده است، زیر لباس ها و برای این منظور، نیمه مناسب طراحی شده است.

یک نیم تنه زنانه ورزشی چیست؟ تفاوت با سینه بند

Torso زن یک لباس است که لگن را پوشش می دهد، یعنی از سر به پایین سینه و اغلب شامل دو تسمه و یک قطعه ویژه سینه است. در مقاله ای که یک نمایه است، شما را با دو نوع پروفیل که زنان را انتخاب می کنند معرفی می کنیم. بدن به دو نوع تقسیم می شود: بدن ورزشی و بدن فوق العاده.

از نام نوع اول، کاملا واضح است که برای ورزش استفاده می شود و نیمه فانتزی برای لباس روزمره یا روز انتخاب شده است.همانطور که می دانید، اکثریت نیمکره در قفسه سینه قرار دارد. نیمی از نصف، به عنوان شیشه نیمه شکل یا نیمه کپسول شناخته شده، فنجان در دو قسمت از قفسه سینه به طور جداگانه و حفظ شکل پستان. در ورزش با ضربه ضعیف، این مدل در نیمه بدن توصیه می شود.

پوشیدن سینه بند سینه بند مهم تر از مالچ است، و بسیاری معتقدند که آن را تحت تاثیر سلامت و شکل سینه های زن قرار می دهد، و اگر از آن استفاده نکنیم، ما با عواقب سینه بند در دفتر مواجه خواهیم شد، که می تواند غیر قابل برگشت باشد اثرات بر روی قفسه سینه. بافت و فرم

یکی دیگر از الگوهای نیمه به طور کامل نیمه است. موانع انجام می شود و سینه را به سمت سینه های فشرده نگه می دارد. در طراحی این مدل با نیمی از بدن، فنجان یا کپسول استفاده نمی شود و مناسب برای سبک وزن به ورزش متوسط ​​است.

نوع دیگری از نیمه بدن وجود دارد که مدل های فنجان ها و مدل های فشرده سازی را ترکیبی می کند که هر دو فرصت را برای شما فراهم می کند و می تواند گزینه خوبی برای ورزش های سنگین تر و تاثیرگذار باشد.

   ادامه مطلب ...

آیا پوشیدن سوتین و رزشی مناسب یا نیم تنه برای افتادگی سینه خوب است؟

گزارش های متناقضی در مورد اینکه آیا سوتین خوب یا بد است برای سلامتی شما وجود دارد. شواهد علمی برخی از این گزارش ها را پشتیبانی می کند، در حالی که دیگران به نظر می رسد بر اساس یک اسطوره است.

در اینجا، ما به شواهد علمی از مزایا و معایب استفاده از یک سینه بند در مقایسه با کمبود سینه بند نگاه می کنیم. ما می بینیم که چگونه هر یک از این اثرات بر سلامت یک فرد تاثیر می گذارد، در صورت وجود.

آیا bra (سوتین) باعث آرامش یا جلوگیری از آن می شود؟

یافته ها نشان می دهد که پوشیدن سینه بند سینه می تواند عضلات قفسه سینه را تضعیف کند، که در نتیجه سینه های آرام است. سینه بند غیر بانکی عضلات قفسه سینه را تقویت می کند تا بتواند سینه های خود را بالا ببرد.

هیچ مطالعه رسمی منتشر نشده از این یافته ها پشتیبانی نمی کند و هیچ مطالعه مشابهی وجود ندارد. همچنین امکان ارزیابی اعتبار تحقیق وجود ندارد.

طیف گسترده ای از متغیرها احتمالا بر روی پستان آرام تاثیر می گذارد. این شامل:

قدیمی

ژنتیک

وزن را تغییر دهید

مراحل هورمونی طبیعی

بارداری

به طور کلی، شواهد علمی کافی برای اثبات این که پوشیدن و یا بانکهای بانکی بر آرامش تاثیر می گذارد، وجود ندارد.

با این حال، برای افراد مبتلا به پستان بزرگتر، حمایت از بافت همبند قفسه سینه با سینه بند سینه می تواند به کاهش آرامش کمک کند.

اسطوره برای سینه بند

شواهد علمی کمی وجود دارد که نشان می دهد که حمل یک سینه بند سینه می تواند بر سلامت یک فرد تاثیر بگذارد.

چند اسطوره ای در مورد سینه بند وجود دارد که مبنای علمی ندارند:

  ادامه مطلب ...

ترفند و اصول چیدمان و مرتب کردن کمد و کشو زنانه

وقتی گنجه را باز می کنید، احساس گیج می کنید؟ آیا فکر می کنید که لباس های زیادی دارید که نمی دانید چگونه آن را ویرایش کنید؟ راه حل این مشکلات، درمان گنجه و حذف کشو است. شما همچنین مطمئن شوید که شما می توانید تمام لباس های مورد علاقه خود را به طور مساوی پوشانده و لباس های قدیمی را که لباس های قدیمی را پوشانید پرتاب کنید.

کمد لباس خود را مرتب کنید

 چک کنید که کدام لباس شما دیگر نمی تواند پوشیده شود

شروع به ویرایش کمد لباس خود را با استخراج مواد خود را. بررسی و طبقه بندی تمام لباس های یک به یک را به جدا کردن کسانی که شما دیگر آنها را حمل می کنید. به عنوان مثال، لباس هایی که دیگر اندازه شما نیست، لباس هایی که دیگر مد روز نیست، لباس هایی که کثیف یا پاره شده و هر لباس است که به هر دلیلی، به مدت طولانی انجام نشده است. کسانی که در شرایط خوب هستند می توانند به خیریه اهدا شوند و بقیه آن را پرتاب کنند.

گاهی اوقات شما فقط به خاطر ارزش معنوی خود لباس را نگه دارید و برای مدت طولانی پوشیده نیستید. هدف دیگر برای این موارد، مانند پتو و پوشش ها را امتحان کنید. به این ترتیب، آنها دیگر فضای موجود در گنجه را اشغال نخواهند کرد.

اگر لباس های روزانه داشتید، تقریبا یک سال پوشیده نشده اید، وقت آن رسیده است که آن را پرتاب کنید. لباس های رسمی نباید برای مدت طولانی پوشیده شوند.

گاهی اوقات شما فقط به خاطر ارزش معنوی خود لباس را نگه دارید و برای مدت طولانی پوشیده نیستید. هدف دیگر برای این موارد، مانند پتو و پوشش ها را امتحان کنید. به این ترتیب، آنها دیگر فضای موجود در گنجه را اشغال نخواهند کرد.

 برای لبه کمد لباس خود، آنها را پس از فصل مرتب کنید

در حال حاضر، پس از انتخاب فقط لباس هایی که می پوشید، باید آن را با توجه به فصل که در آن پوشیده شده است، مرتب کنید.شما می توانید لباس مناسب را برای هر فصل در گنجه قرار دهید و لباس های خود را از فصل گرم یا سرد در یک کیسه در زیرزمین یا مخزن نگه دارید و محل را در زمان تغییر دهید.

 لباس های غیر فصل می توانند آن را در جعبه های زیر تخت ذخیره کنند.

اگر لباس های خود را خارج از گنجه ذخیره نکنید، بهتر است لباس های زمستانی گرم و سنگین را در پایین ترین سطح گنجه نگه دارید.

برای مرتب کردن کمد لباس، آن را مرتب کنید

لباس های خود را پس از استفاده مرتب کنید. معمولا شما لباس زیر، لباس خواب، تی شرت و شلوار هر روز، تی شرت و شلوار، پیراهن، دامن، پالتو، کت و کت و شلوار. شلوار، کت ها و کت ها باید به صورت جداگانه مرتب شوند و ذخیره شوند.

  ادامه مطلب ...

نکات ضروری بهداشتی در خصوص پریودی و

آیا فکر می کنید همه چیز را در مورد قاعدگی می دانید؟ زنان در طول زندگی خود حدود 450 بار قاعدگی دارند؛ این به این معنی است که شما فرصت های کافی برای یادگیری در مورد آن دارید. با این حال، دوره شما هنوز هم به نظر می رسد گاهی اوقات زمانی که شما حداقل آن را انتظار می رود و شگفت زده شده است. در این مقاله، ما می خواهیم 5 امتیاز را ذکر کنیم که ممکن است بسیاری از شما را در مورد قاعدگی نمی دانند. با ما بمان.

1. آیا می توانید باردار شوید در طول قاعدگی

ممکن است زمان پایان دادن به این تصور غلط قدیمی باشد: قاعدگی شما را از حاملگی محافظت نمی کند. دلایل متعددی برای این ادعا وجود دارد:

اول، برخی از زنان می توانند در طول تخمک گذاری خونریزی کنند و آن را با قاعدگی مخلوط کنند. در طول تخمک گذاری، احتمالا بارداری است؛ بنابراین، اگر شما در این دوره نزدیک هستید، شانس خود را برای بارداری افزایش می دهد.

ثانیا، قبل از اینکه قاعدگی را کامل کنید یا چند روز پس از آن، می توانید تخمک گذاری کنید. از آنجا که اسپرم می تواند در بدن شما تا 3 روز زندگی کند، جنس در طول قاعدگی می تواند باعث بسته شدن اسپرم شود.

بنابراین، در هر زمان از ماه هنگامی که شما در رابطه هستید، از روش های ایمن از روش های پیشگیری از بارداری به عنوان کاندوم استفاده کنید.

2. خونریزی هنگام مصرف قرص ها یک دوره نیست

احتمالا خونریزی هنگامی که شما هفته گذشته قرص های پیشگیری از بارداری را دریافت می کنید [قرص های پیشگیری از بارداری شما هفته گذشته هیچ دارویی را شامل نمی شود و به نام شبه قرص یا قرص شکر نامیده می شود؛ اما این خونریزی قاعدگی است و کمی از دوره مناسب متفاوت است.

تخمک گذاری معمولا در وسط چرخه قاعدگی رخ می دهد. اگر تخم های آزاد از تخمدانها باردار نباشند، سطح هورمون شما کاهش می یابد، که باعث می شود غشای مخاطی به رحم برسد و قاعدگی داشته باشد.قرص های پیشگیری از بارداری جلوگیری از تخمک گذاری. بیشترین قرص های پیشگیری از بارداری هورمون هایی هستند که هورمون ها را در بدن شما در 3 هفته اول تحویل می دهند و در هفته گذشته هیچ هورمونی ندارند. اگر چه این تبلت ها از تخمک گذاری جلوگیری می کنند، آنها از تجمع غشای مخاطی در طول ماه جلوگیری نمی کنند. خونریزی دوره ای که در هفته چهارم اتفاق می افتد، در واقع یک پاسخ به بدن شما کمبود هورمون ها از قرص های شما در هفته گذشته است.

 

ادامه مطلب ...

راه حل هایی برای درک بهتر قاعدگی و کنترل سلامت آن.


در کنیا، دختران به طور متوسط ​​4.9 روز به دلیل قاعدگی به مدرسه نمی روند. صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت که در یکی از 10 کشور آفریقایی، دختران به علت قاعدگی از مدرسه خارج می شوند. بخشی از مشکل عدم دسترسی به پد های بهداشتی است. هشتاد و سه درصد دختران در بورکینافاسو و 77 درصد در نیجر هیچ جایی برای تغییر پد های بهداشتی به مدرسه ندارند و مشکلات مشابهی در هند، کامون و ایران وجود دارد.

تانزانیا گفت: "هنگامی که قاعدگی آمد، ما نمی دانستیم چه باید بکنیم." به منظور کنترل ما از پنبه، کتاب های قدیمی و برگ درختان استفاده کردیم. "وضعیت در مدرسه دشوارتر بود، زیرا خونریزی وجود داشت و یک لباس مدرسه خونریزی کرد.


قاعدگی نه تنها بر آموزش دختران تاثیر می گذارد، بلکه اشتغال آنها و سلامت عمومی آنها مربوط به قاعدگی است. 70٪ از بیماری های باروری در هند ناشی از سلامت ضعیف قاعدگی هستند. در مناطق روستایی هند، 43 تا 88 درصد از دختران از پارچه های قاعدگی برای استفاده چندگانه استفاده می کنند. این پارچه ها بدون صابون یا آب تمیز شسته می شوند و باعث عفونت ها و بیماری های مختلف می شوند.


مشکلات قاعدگی در زنان هند بیش از آن است. در حالی که 4 نفر از 5 زن در هند به دلیل فقر، به امکانات بهداشتی برای قاعدگی دسترسی ندارند، دولت پد های بهداشتی را در رده کالاهای لوکس قرار داده و مالیات 12 درصد را معرفی کرد. این منجر به راه اندازی یک جنبش به نام "مالیات خون" توسط سرخپوستان در سال 2018 منجر شد. Sorbei Sing، بنیانگذار موسسه ساچشی، می گوید: "قاعدگی یکی از دلایل اصلی این است که دختران مدرسه را در هند ترک می کنند."پس از چند ماه مبارزات انتخاباتی، دولت هند موافقت کرد که مالیات را حذف کند.

 

ادامه مطلب ...

با فنگ شویی و اصول چیدمان به اتاق خود آرامش ببخشید!

کمد لباس، اگر چه آنها اهداف زیادی در اتاق خواب ما دارند و بسیاری از لباس ها و لوازم جانبی ما را در بر می گیرند، ما معمولا به آنها توجه زیادی نمی کنیم. کمد لباس فنگ شویی و احترام به اصول و قوانین آن، علاوه بر جلوگیری از هر گونه اختلال در اتاق، فراهم آوردن فضای دور از هر گونه استرس و آشفتگی ذهنی. علاوه بر این ما بیشتر درباره اصول فنگ شویی گاردر صحبت خواهیم کرد و نحوه به درستی آن را در اتاق تنظیم می کنیم.

اهمیت کمد لباس فنگ شویی چیست؟

کمد لباس فنگ شویی یکی از چیزهایی است که بسیاری از ما نادیده می گیرند و بی معنی می کنند. کمد لباس یکی از فضاهای موجود در اتاق خواب است که دارای قفسه ها، کف و کشویی برای ذخیره لباس و ابزارهای ما، و درست به عنوان ابزار و به دست آوردن نظم نیست. این باعث سردرگمی زیادی می شود. از آنجا که کمد لباس اغلب درها هستند، تمام این بی نظمی ها پشت درب گنجه پنهان شده اند. اما فنگ شویی هشدار نمی دهد که هرج و مرج و درهم و برهم پنهان پشت درب نیز تاثیر منفی بر فضا داشته باشد و نمی تواند نادیده گرفته شود.

بنابراین، اگر شما می خواهید اصول فنگ شویی را در خانه خود دنبال کنید و استرس را نگه دارید و از فضا جلوگیری کنید، بهتر است از فنگ شویی در کمد لباس خود شروع کنید.

اصولی که باید در کمد لباس فنگ شویی احترام گذاشته شود

Feng Shui برای کمد لباس شامل بسیاری از قوانین و اصول مانند چگونگی گنجه در اتاق، رنگ کمد لباس، سفارش در قفسه های خود و غیره است. در اینجا برخی از این اصول است.

از درهای آینه Gardby استفاده نکنید

با توجه به آموزه های یونگ، حضور ابعاد بزرگ آینه در اتاق خواب، که به عنوان درب کمد لباس قرار می گیرد، انرژی یانگ را متوقف خواهد کرد، که بر راحتی، صمیمیت روابط و خواب کیفیت تاثیر می گذارد.اگر درهای کمد آینه ای هستند، نیازی به تعویض آن ها نیست. می توانید آنها را در شب با پرده یا پارچه هایی با رنگ های آرامش بخش بپوشانید.

  ادامه مطلب ...