فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

راهنمای اندازه گیری و دستورالعمل خرید پوشاک

این روزها با گسترش استفاده مردم از تکنولوژی های مختلف به خصوص گسترش اینترنت و نفوذ انواع شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و وب سایت های مختلف؛ سبک زندگی روزمره مردم از خیلی جهات تغییر کرده است. خرید آنلاین و غیر حضوری یکی از مهمترین تغییراتی است که با گسترش اینترنت در زندگی مردم رخ داده است. خرید اینترنتی در ایران و سایر کشورهای جهان رو به گسترش و توسعه است و روزانه مردم زیادی متمایل و علاقمند به خرید غیرحضوری از فروشگاه های آنلاین می شوند.


بصورت کلی خرید آنلاین انواع کالا مزایای بیشماری دارد به عنوان مثال: صرفه جویی در زمان شما، دیگر وابسته زمان و مکان نیستید. در هر زمان و مکانی که برایتان مقدور است می توانید وارد آنلاین شاپ مدنظرتان شده و اقدام به خرید نمایید. از سویی دیگر نیز خود را از دام ترافیک و دردسرهای ماشین بیرون بردن مانند به دنبال جای پارک رفتن خلاص می کنید. دیگر نیازی به سروکله زدن با فروشنده و صحبت در مورد قیمت و مدل های مختلف ندارید. شما در خرید اینترنتی آزادی کامل دارید و با خیال آسوده هزاران مدل را می توانید مشاهده نمایید به فروشگاه های مختلف سر بزنید و در نهایت با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.


همه این مزایا سرجای خود قرار دارند؛ اما از آنجایی که هر گلی بدون خار نیست، خرید اینترنتی به خصوص در حوزه پوشاک و لباس خالی از دردسر و مشکل نیست. در این یادداشت قصد داریم با بیان مجموعه ای از اصول و دستورالعمل ها خرید انواع لباس شما را از درگیر شدن با این مشکلات دور نماییم و تا حد زیادی دردسرهای خرید اینترنتی را کاهش دهیم.

آنچه که باید در زمان خرید اینترنتی لباس در نظر داشته باشید:

توجه به جدول سایزبندی فروشگاه اینترنتی

یکی از بزرگترین دغدغه ها که مانع خرید اینترنتی در اغلب افراد است؛ مساله انتخاب اندازه لباس درست و مناسب. تجربه سایزبندی اشتباه برای همه افراد در خرید اینترنتی حتی یک بار هم شده، رخ داده است. قبل از هر گونه اقدام برای خرید اینترنتی حتما به چارت و یا جدول سایزبندی که در وب سایت فروشگاه وجود دارد مراجعه کنید و سپس سایز اصلی خود را در آن جدول پیدا کنید و مطابق سازی نمایید. نکته مهم اگر وب سایت فروشگاه اینترنتی فاقد جدول سایزبندی نبود و اندازه ها را بصورت دقیق نداشت؛ آن سایت معتبر نیست و از آن چیزی نخرید.


داشتن اندازه های به روز خود

بعد از اینکه از وجود یک جدول سایزبندی لباس دقیق مطمئن شدید، نوبت آن است که اندازه های دقیق خود را بگیرید. مهمترین اندازه ها برای خرید لباس اندازه های (دور سینه، دور کمر و دور باسن) این سه اندازه اصلی الزامی است. نکته مهم: به اندازه های سال قبل خود بسنده نکنید. بصورت کلی سه سیستم سایزبندی عمومی در سرتاسر جهان وجود دارد.


سیستم امریکایی (US)

سیستم اروپایی (EU)

سیستم انگلیسی (UK)

البته برخی سیستم های جدید از آلمان، ایتالیا، فرانسه و ژاپن نیز وارد این چرخه شده اند؛ اما با این حال باز این سه دسته اصلی بیشترین کاربرد را در تولیدی های پوشاک جهان دارند. این سه دسته سایزبندی در نوع اندازه گیری دور سینه، دور گردن، دور کمر، دور باسن و قد با یکدیگر تفاوت دارند. با دانستن شیوه اندازه گیری در هر سیستم می توانید با خیال راحت لباس خود را از هر سیستمی و بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مقاله اصلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد