یک نوع شومیز زنانه
خوشبختانه شومیز زنانه انواع مختلفی دارد و هر خانمی می تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود آنها را تهیه کند و سبک خاص خود را داشته باشد. حتی اگر به مد و لباس های مدرن علاقه دارید، لطافت پارچه ابریشمی در این لباس زنانه توجه شما را به خود جلب می کند.
در ادامه این مطلب سعی داریم مدل های جدید دامن حریر زنانه را معرفی کنیم تا بتوانید قبل از خرید دامن گزینه های بهتری را تجربه کنید و از استایل جذاب و چشمگیر برای مهمانی ها و مجالس لذت ببرید.
1. شومیز زنانه شیک ابریشم
پیراهن لباس حریر یکی از زیباترین مدل های لباس زنانه است که می توان آن را در انواع دامن های بلند یا کوتاه و شلوار پارچه ای یا جین قرار داد. این مدل بلوز ابریشمی دکمه دار و بدون دکمه در بازار به فروش می رسد و مدل هایی مانند یقه گرد، هفت، کرواتی، کراوات و یقه مردانه وجود دارد.
برای مشاهده و خرید لباس روی دکمه زیر کلیک کنید خرید شومیز زنانه از بهترین فروشگاههای اینترنتی دیجیکالا، دیجی استایل، آراور و مدیسه
لباس زنانه
2. کاغذ گل
معمولا بازار فروش لباس با طرح گل در بهار و تابستان داغتر از همیشه می شود. این مدل کاغذ گل نه تنها ظاهر شما را زیبا و سرزنده می کند، بلکه در روحیه افرادی که با آنها هستید نیز تاثیر مثبت و چشمگیری دارد.در واقع با ساخت کاغذ گل زیبایی و نشاط را برای خود و دیگران به ارمغان می آورید.
شناخت ساختار صفحات اصلی فروشگاه اینترنتی
صفحات مهم یک فروشگاه اینترنتی که برای سئو و اعتماد کاربران بسیار مهم است:
صفحه محصول یا PDP (Product Detail Page)
صفحه دسته بندی محصولات یا PLP (Product Listing Page)
صفحه سبد خرید یا SCP
صفحه تسویه حساب یا CP (Checkout Page)
صفحه قوانین و سیاست های کسب و کار
صفحات درباره و تماس با کسب و کار
صفحات بلاگ
و…
تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی
تولید و سئو محتوا بحث چالشی در سئو سایت های فروشگاهی! حالا چرا چالش برانگیز؟
خیلی دوستان وقتی می خواهند برای سایت فروشگاهی تولید محتوا کنند نمیدانند که از چه استراتژی استفاده کنند یا اول برای بلاگ تولید محتوا کنند یا برای دسته بندی یا صفحات محصول!
خب همراه من باشید تا توضیحاتی را در این مسئله به شما ارائه کنم.
در ابتدا شما باید صفحات PLP یا صفحات دسته بندی محصول را سئو کنید و برای سئو به محتوا دارید.
مثال برای سایت فروش کالای دیجیتال مثلا شما ابتدا باید برای صفحه خرید گوشی محتوا تولید کنید و بعد از رنک گرفتن و ایندکس شدن سراغ صفحات محصول بروید و باید از صفحات محصول هم به صفحات دسته بندی لینک داخلی بدهید.
برای بلاگ فروشگاه اینترنتی باید خیلی خیلی دقیق عمل کنید مثلا هیچ وقت نباید در مورد عبارت خرید گوشی در بلاگ تولید محتوا کنید حالا اگر هم این اشتباه را مرتکب شدید خیلی راحت محتوا را به صفحه دسته بندی خرید گوشی انتقال دهید و بعد صفحه بلاگ مورد نظر را با ریدایرکت دائمی 301 به صفحه دسته بندی خرید گوشی منتقل کنید.
حالا برای بلاگ چه عباراتی را انتخاب کنیم مثلا می توانید با استفاده از ابزار رایگان keywordchi به راحتی عبارات خیلی طولانی و هدفمند تر را انتخاب کنید.
برای مشاهده مقاله اصلی اینجا کلیک کنید
چجوری فروش اینترنتی موفقی داشته باشیم؟
فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.
مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!
نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.
شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.
پس ما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.
افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت
تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.
من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.
حالا بریم سراغ سئو به روش وبین سئو
سئو چیست؟
سئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.
وب سایت شرکتی یا وب سایت فروشگاهی شما اولین تعاملی است که مشتری یا بازدیدکننده با برند شما دارد. بهینه سازی مداوم وبسایت کسب و کارتان تضمین می کند که سایت شما در اوج عملکرد خود است.
اما درواقع منظور اصلی ما چیست؟ بهینه سازی وب سایت به چه معناست؟ و واقعا چقدر سخت است؟
سلام من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی و مدیر وبسایت آموزشی وبین سئو هستم و دوست دارم در این محتوای آموزشی در کنار مطالب زیر را بررسی کنیم:
بهینه سازی وب سایت چیست؟
چرا بهینه سازی مهم است و مزایای آن
اهداف یک برنامه بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی وب سایت چیست؟
بهینه سازی سایت، هنر و علم ایجاد بهبود مداوم در سایت شما برای افزایش ترافیک ورودی و نرخ تبدیل است که در آخر منجر به بهبود نتایج کسب و کار می شود.
رویکرد جامع برای بهینه سازی سایت که در سایت های بزرگی مثل دیوار، شیپور، دیجیکالا، وبین سئو، فرانش و فرادرس و… انجام می شود شامل:
استراتژی دیجیتال برای سایت
بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO)
تجزیه و تحلیل تجربه کاربر (UX)
آزمایش کردن یا همان مرحله تست تغییرات ایجاد شده
بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
به روز رسانی محتوا و بهینه سازی مسائل فنی سایت
تجزیه و تحلیل و گزارش اتفاقات برای ادامه مسیر
درواقع با مراحلی که گفته شد ما آزمایش هایی را برای بهبود انجام می دهیم و بعد گزارش های فعالیت ها و نتایج را بررسی می کنیم. این یعنی ترکیب علم و هنر یعنی مدیریت سایت و داشتن کسب و کار اینترنتی پویا که مدام برای بهبود تلاش می کند.
بله این مسیر کسب و کار اینترنتی است. سوالی که بسیاری از همراهان وبین سئو از محمد نصیری میپرسند اینکه ما باید در حین کارهای کسب و کار چیکار کنیم؟
اما پاسخ محمد نصیری: من بارها در تمامی دوره های آموزش سئو وبین سئو و دوره های خصوصی کسب و کار اینترنتی خودم در وبین سئو این مسیر را پیشنهاد می دهم اگر می خواهید کسب و کارتان به حیات خود ادامه دهد باید به صورت مستمر به فکر ایجاد تمایز و بهبود فرآیندهای کسب و کارتان باشید.
سه مرحله اساسی سئو سایت
1- سئو تکنیکال یا سورس سایت
کاسه سوپ سئو همان موارد فنی و سورس کدهای سایت است که به سئو تکنیکال نیز معروف است. اگر شما کاسه مناسبی نداشته باشید در اصل سئو معنایی ندارد و اصلا به چشیدن طعم سوپ از سمت کاربر نمی رسد. پس مهم ترین بخش سئو سایت همان بهینه سازی سورس سایت است.
2- محتوای باکیفیت
سوپ نشان دهنده محتوای وب سایت شما است
محتوای بی کیفیت = سوپ بی مزه بدون مشتری، به همین سادگی
3- کیفیت بکلینک ها
ادویه و چاشنی های مورد نیاز سوپ سئو اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد و این ادویه ها همان بکلینک ها هستند. پس همیشه یادتان باشد که سوپ بدون ادویه و چاشنی عشق مزه ای ندارد و چون مزه ندارد پس اعتباری هم بین مردم پیدا نمی کند.
برای رسیدن به این سه اصل مهم در سئو سایت باید موارد زیر را رعایت کنید:
معماری، پیوندها و محتواهای سایت
در واقع، بدون معماری اصولی سایت، محتوای منحصربهفرد و مجموعهای از لینکهای ورودی با کیفیت، حتی نمیتوانید در نتایج حضور داشته باشید.
در مورد اصول اولیه سئو به عنوان یک رقابت مقدماتی نگاه کنید که باید برنده شوید تا ثابت کنید که شایسته سهمیه حضور در المپیک هستید؛ یا حتی بازی را انجام دهید. اگر نتوانید این اصول اولیه را رعایت کنید، احتمالاً واجد شرایط بررسی بیشتر در ذهن موتورهای جستجو مخصوصا گوگل نخواهید بود.
محتوای 10 برابری یا 10X
نکات مهم محتوای 10 برابری:
محتوای 10 برابر بهتر از هدف جستجو در نتایج
هدف مخاطب از جستجو بسیار مهم است
بهترین تجربه کاربری و رابط کاربری محتوا در بین 10 نتیجه اول
محتوای کاملا مستند و قابل اعتماد
حل مشکل و مقایسه بین محتواها و سوالات کاربران
انتخاب بهترین نوع ارائه محتوا
رسیدن کاربر به نتیجه در کمترین زمان ممکن(10 برابر کمتر از رقبا)
آمارهای نوید بخش از دیجیکالا
قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.
اگر از روایت های شیرین گذر کنیم، متوجه می شویم که الگوی رفتاری کاربران اینترنتی در خرید و فروش آنلاین و مارکت پلیس دیجیکالا نکات جذابی را از تشنگی فضای دیجیتال ایران به می گوید.
بریم سراغ آمار های شگفت انگیز دیجیکالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر مارکتپلیس دیجیکالا
حضور بیش از ۳۴۰۰نفر، فروشنده محصولات بومی محلی
بیش از ۳۹میلیون بازدید یکتای ماهانه
ظرفیت پردازش روزانه بیش از ۹۶۰هزار کالا
بیش از ۷میلیون و ۵۰۰هزار تنوع کالایی در دیجیکالا
دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!
اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!
دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.
کلام آخر؛ محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو
خب رسیدیم به انتهای این محتوای جذاب برای آمار فروش اینترنتی ایران! البته این آمارها تقریبا سالی یکبار توسط مجموعه های خصوصی و دولتی منتشر می شوند و متاسفانه مرجعی برای بررسی دقیق در بازه های زمانی کوتاه وجود ندارد. اما همین گزارش ها هم کلی به شما ایده می دهد. اینکه مثلا کتاب هم می تواند فروش اینترنتی خوبی داشته باشد و… .