فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

درآمد کابینت سازی در ایران چقدر است؟

تفاوت (مزایا و معایب) کابینت پیش ساخته و سفارشی
قیمت:
از نظر قیمت کابینت آماده یا همان پیش ساخته؛ هزینه کمتری به نسبت نوع سفارشی دارد. این تفاوت بستگی به کیفیت کار دارد و به سلیقه و نظر مشتری مرتبط می باشد. در دنیای شلوغ شهری بنظر می آید که کابینت های آماده به نسبت سفارشی؛ می توانند گزینه مناسبتری باشند.

زمان:
زمان تحویل کابینت های سفارشی؛ به قدری سریع است که در برخی موارد تنها کافی است مشتری مدل و طرح خودش را انتخاب کند و در اسرع وقت تحویل بگیرد. پس اگر زمان برای تان خیلی مهم است؛ بهترین گزینه همین نوع است.

سفارشی بودن طرح و اندازه:
در کابینت های سفارشی؛ مشتری خودش طرح، رنگ و اندازه را اعلام می کند و کابینت ها را بر اساس نیاز و فضاهای خالی آشپزخانه اش می چیند. در نوع آماده، قابلیت سفارشی سازی وجود ندارد ولی این مساله نیز قابل حل می باشد و ما کابینت های آماده را در کنار سفارشی به مشتری تحویل می دهیم. به این صورت که مشتری قسمت های اصلی آشپزخانه را با کابینت آماده پر می کند و فضاهای خیلی با اندازه های غیر استاندارد را سفارش ساخت می دهد.

نصب آسان و سهولت در جابه جایی:
اندازه های کابینت آماده به صورت سه متر زمینی و سه متر هوایی و یا 5 زمینی و 5 متر هوایی هستند. و تنها طرح و رنگ باید مشتری انتخاب کند و نصب آن آماده است. این مدل را می توان خیلی راحت انتقال داد و در هر آشپزخانه استانداردی قابل نصب می باشد.

نکات مهم در هنگام تعیین قیمت کابینت و تحویل کار
مطمئن شدن از کیفیت کار.

توافق در مورد مدت زمان و هزینه اجرا و نصب و اجرای قسمت های باقی مانده.

اطمینان از اینکه آیا تاج، پاخور و زیر چراغ دارد و یا اینکه هزینه ای جدا لازم دارد.

در مورد رنگ های طرح تان مطمئن شوید که موجود هستند.

قیمت کابینت چوبی
قیمت کابینت چوبی با توجه به جنس آن به طور کلی از همه‌ی انواع کابینت آشپزخانه گران تر خواهد بوداما به دلیل زیبایی، کیفیت و عمر بالاتر نسبت به دیگر انواع کابینت همواره مورد توجه مشتریان سامان چوب بوده است.

برای تعین قیمت کابینت چوب جنس و نوع چوب به کار رفته در آن بسیار موثر بوده و می‌تواند تفاوت زیادی را در قیمت گذاری کابینت ایجاد کند. چون گاهی اوقات ممکن است فقط از روکش چوب در ساخت کابینت آشپزخانه استفاده شود و یا اینکه از کابینت‌های ام دی اف با روکش انواع چوب‌های طبیعی استفاده می‌شود.

البته در ساخت کابینت چوبی دوعامل موثر دیگر برای تعین قیمت کابینت وجود دارد این است که شما چه طرح‌هایی را برای منبت کاری روی درب‌های کابینت خود انتخاب کنید، و دیگر عامل مهم نوع رنگ بکار رفته روی چوب کایبنت خواهد بود،که می‌تواند از لحاظ محافظت و یا زیبایی روی چوی بکار رفته باشد که در قیمت نهایی کابینت چوبی تاثیر گذار است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد