فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

محاسبه قیمت کابینت های غیراستاندارد

در طراحی و ساخت کابینت های آشپزخانه همواره تعدادی از آن ها خارج از محدوده ی استاندارد گفته شده هستند. مانند کابینت های سوپرمارکت، کابینت بالای یخچال، جای فر یا ماکروفر و… . که قیمت گذاری آن ها با ضریب 3 انجام می شود. در رابطه با یونیت های کابینت باید گفت اگر عمق آن ها کمتر از 55 سانتی متر هست، جز کابینت های دیواری، و اگر عمق آن ها بیشتر از 55 سانتی متر است زمینی محسوب می شوند.


آیا با دانستن قیمت متری کابینت می توانیم قیمت نهایی را محاسبه کنیم؟

قیمت متری کابینت فقط برای محاسبه دقیق در فاکتور مشخص می شود. شما با داشتن قیمت متری کابینت نمی توانید مقایسه ای را انجام دهید چرا که کابینت شما دارای جزئیات بسیاری زیادی است و نمی توان قیمت را بدون در نظر گرفتن جزئیات محاسبه کرد.


قیمت کابینت آشپزخانه


مراحل تعیین قیمت دقیق انواع کابینت

اندازه گیری کابینت

اندازه گیری کابینت اولین قدم و مهم ترین در تعیین قیمت می باشد. چرا با اندازه گیری آشپزخانه خود می توانید سبک و طراحی مورد نظرتان را انتخاب کنید.


سبک و طراحی کابینت

انتخاب سبک و طراحی کابینت قدم بعدی شما است. شرکت سامان چوب در اکثر موارد اگر فضای مورد نظر برای دو سبک مدرن و کلاسیک مناسب باشد، دو نوع طراحی ارائه می کند و مشتری می تواند با توجه به سلیقه و هارمونی منزلش سبکی را انتخاب کند. البته اگر به طراحی کابینت علاقه دارید می توانید از محصول آموزش طراحی کابینت سامان چوب استفاده کنید.


انتخاب متریال و یراق آلات کابینت

بعد از اینکه سبک و طراحی کابینت مورد نظر خود را مشخص کردید به سراغ انتخاب متریال پایه و برند یراق آلات مصرفی کابینت میرویم. سامان چوب در این قسمت همیشه به مشتریان خود تاکید می کند که یراق آلات با کیفیتی را انتخاب کنند و براساس قیمت یراق آلات تصمیم نگیرند. چرا که درست است تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کابینت دارد اما یراق آلات بسیار بسیار در راحتی و کارایی کابینت موثرند.


تعیین قیمت واحد کابینت (قیمت متر طول کابینت)

قیمت متری کابینت در این مرحله براساس انتخاب های شما تعیین می شود.


ارائه پیش فاکتور همراه با تمام جزئیات

سامان چوب در آخرین قدم پیش فاکتور کابینت شما را با تمام جزئیات ارائه می کند تا شما هم در جریان ریز قیمت های کابینت سفارشی خود قرار بگیرید.

https://arse3.ir/36822-راهنمای-خرید-کابینت-آشپزخانه

درآمد کابینت سازی در ایران چقدر است؟

تفاوت (مزایا و معایب) کابینت پیش ساخته و سفارشی
قیمت:
از نظر قیمت کابینت آماده یا همان پیش ساخته؛ هزینه کمتری به نسبت نوع سفارشی دارد. این تفاوت بستگی به کیفیت کار دارد و به سلیقه و نظر مشتری مرتبط می باشد. در دنیای شلوغ شهری بنظر می آید که کابینت های آماده به نسبت سفارشی؛ می توانند گزینه مناسبتری باشند.

زمان:
زمان تحویل کابینت های سفارشی؛ به قدری سریع است که در برخی موارد تنها کافی است مشتری مدل و طرح خودش را انتخاب کند و در اسرع وقت تحویل بگیرد. پس اگر زمان برای تان خیلی مهم است؛ بهترین گزینه همین نوع است.

سفارشی بودن طرح و اندازه:
در کابینت های سفارشی؛ مشتری خودش طرح، رنگ و اندازه را اعلام می کند و کابینت ها را بر اساس نیاز و فضاهای خالی آشپزخانه اش می چیند. در نوع آماده، قابلیت سفارشی سازی وجود ندارد ولی این مساله نیز قابل حل می باشد و ما کابینت های آماده را در کنار سفارشی به مشتری تحویل می دهیم. به این صورت که مشتری قسمت های اصلی آشپزخانه را با کابینت آماده پر می کند و فضاهای خیلی با اندازه های غیر استاندارد را سفارش ساخت می دهد.

نصب آسان و سهولت در جابه جایی:
اندازه های کابینت آماده به صورت سه متر زمینی و سه متر هوایی و یا 5 زمینی و 5 متر هوایی هستند. و تنها طرح و رنگ باید مشتری انتخاب کند و نصب آن آماده است. این مدل را می توان خیلی راحت انتقال داد و در هر آشپزخانه استانداردی قابل نصب می باشد.

نکات مهم در هنگام تعیین قیمت کابینت و تحویل کار
مطمئن شدن از کیفیت کار.

توافق در مورد مدت زمان و هزینه اجرا و نصب و اجرای قسمت های باقی مانده.

اطمینان از اینکه آیا تاج، پاخور و زیر چراغ دارد و یا اینکه هزینه ای جدا لازم دارد.

در مورد رنگ های طرح تان مطمئن شوید که موجود هستند.

قیمت کابینت چوبی
قیمت کابینت چوبی با توجه به جنس آن به طور کلی از همه‌ی انواع کابینت آشپزخانه گران تر خواهد بوداما به دلیل زیبایی، کیفیت و عمر بالاتر نسبت به دیگر انواع کابینت همواره مورد توجه مشتریان سامان چوب بوده است.

برای تعین قیمت کابینت چوب جنس و نوع چوب به کار رفته در آن بسیار موثر بوده و می‌تواند تفاوت زیادی را در قیمت گذاری کابینت ایجاد کند. چون گاهی اوقات ممکن است فقط از روکش چوب در ساخت کابینت آشپزخانه استفاده شود و یا اینکه از کابینت‌های ام دی اف با روکش انواع چوب‌های طبیعی استفاده می‌شود.

البته در ساخت کابینت چوبی دوعامل موثر دیگر برای تعین قیمت کابینت وجود دارد این است که شما چه طرح‌هایی را برای منبت کاری روی درب‌های کابینت خود انتخاب کنید، و دیگر عامل مهم نوع رنگ بکار رفته روی چوب کایبنت خواهد بود،که می‌تواند از لحاظ محافظت و یا زیبایی روی چوی بکار رفته باشد که در قیمت نهایی کابینت چوبی تاثیر گذار است.

چگونه یک کابینت ساز موفق شویم؟

آیا از آموزش کابینت ام دی اف در کشورهای دیگر کاربرد دارد؟

بله. در اکثر کشورهای پیشرفته مثل ژاپن، کانادا و کشورهای اروپایی از ام دی اف برای کابینت استفاده می شود.


سوالات متداول آموزش کابینت سازی

برای یادگیری کابینت سازی باید چیکار کنم؟

اگر هیچ چیزی از کابینت سازی mdf نمی دانید در ابتدا با بدون هیچ هزینه خلاصه کتاب آموزش کابینت سازی را از سایت سامان چوب دانلود کنید و اطلاعات ابتدایی را کسب کنید و سپس برای یادگیری بیشتر پکیج آموزش کابینت سازی را تهیه کنید و بعد در صورت نیاز دوره حضوری را می توانید شرکت کنید.


بعد از چه مدتی می توانم وارد بازارکار کابینت سازی شوم؟

شما دقیقا بعد از اتمام دوره و عمل به نکات آموزش کابینت سازی سامان چوب می توانید وارد بازارکار کابینت سازی شوید و با پشتیبانی سامان چوب به هیچ عنوان نگران چالش های اولیه کسب و کار خود نباشید.


نظرات آموزش کابینت سازی


محمد: سلام وقت بخیر برای اموزش کابینت سازی میخایم بیام قم آیا جا برای خواب و استراحت هم هست؟

سامان چوب: در مجموعه سامان چوب خیر. اما خوابگاه ها و هتل هایی رو بهتون معرفی می کنیم تا با خیال راحت به آموزش کابینت سازی ام دی اف برسید.

علی از کرمان: سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای علیمحمدی

آیا من که تا بحال با ام دی اف کار نکردم میتونم روی آموزش ساخت کابینت سامان چوب حساب کنم؟

ممنون میشم جواب بدین

سامان چوب: بله اگر شما به حوزه کابینت سازی علاقه مند باشید قطعا می تونید روی آموزش کابینت سازی سامان چوب حساب کنید.

mohsen: سلام ببنید آموزش کابینت سازی سامان چوب کامل کامل هست یعنی تخت تاشو یا کم جا اینارو هم آموزش میدید؟

سامان چوب: در آموزش کابینت سازی ام دی افی که الان داریم خیر ولی برای تمام این مسائلی که شما گفتید ویدیوهای آموزشی تهیه شده و میتونید استفاده کنید.

چگونه یک کابینت ساز موفق شویم؟

اندازه گیری ساخت کابینت چگونه است؟

درب ها و بخش کوچکتر
بعد از اینکه تمام دیوارها را اندازه گرفتید، دیوار را به بخش های کوچکتری تقسیم کنید مثلا از گوشه دیوار تا پنجره و غیره. تمام لبه های بیرونی مثل لبه پنجره و درب باید جزئی از اندازه گیری باشد. تعداد بازشوها را برای رجوع بعدی یادداشت کنید.
نکته: برای اطمینان بیشتر دوبار اندازه گیری کنید.

ساخت کابینت mdf,ساخت کابینت ام دی اف,سایز کابینت,قدم سوم: اندازه گیری عمودی
اندازه های عمودی را از کف تا آستانه پنجره و از آستانه تا بالای پنجره، سپس بالای پنجره تا سقف بگیرید. این کار را حداقل در سه نقطه از بازشو تکرار کنید. این عمل مخصوصا در خانه های قدیمی مهم تر است چون ارتفاع سقف در جاهای مختلف متفاوت است.
نکته: اگر سقف کاذب دارید ارتفاع و عمق آن را هم در اندازه گیری یادداشت کنید.

کابینت سازی,ویدیو کابینت,آموزش ساخت کابینت,قدم چهارم: نوشتن موانع و مشکلات
رادیاتور، لوله یا حفره یا دریچه موانع شایعی هستند که باید یادداشت شود، چون معمولا هگام نصب کابینت قابل حذف کردن نیستند. از علامت های بالا استفاده کنید و جای انها را روی نقشه مشخص کنید.
نکته: یکی از موانع معمول برای علامت زدن روی نقشه، وجود رادیاتور یا پکیج در قسمت کابینت زمینی آشپزخانه شماست.

آموزش کابینت,آموزش کابینت سازی,اندازه گیری کابینت,

قدم پنجم: لوازم خانگی
تمام لوازم خانگی اصلی، منابع گرمایش و تهویه و هرچیز دیگری که شما بعد از نصب کابینت آن را در آشپزخانه قرار خواهید داد، را یادداشت و محل آن را رو نقشه مشخص کنید. امکاناتی که باید یادداشت کنید شامل لوله های آب و فاضلاب، لوله های گاز، محل قرار گیری هواکش و پریزهای برق است. محل لوازم جایی است که لوله آب و گاز باشد.
نکته: محل قرار گیری لوازم آشپزخانه معمولا جایی است که لوله کشی گاز یا آب قرار داشته باشد.

آموزش کابینت سازی و استانداردهای اندازه گیری کابینت آشپزخانه

شاید شما هم مثل دیگر علاقه‌مندان به آموزش کابینت سازی دنبال بهترین پاسخ برای این سوالات باشید:


چگونه کابینت ساز شوم؟ درآمد شغل کابینت سازی چقدر است؟


بهترین روش آموزش کابینت سازی چیست؟ بهترین کلاس کابینت ام دی اف کجا برگزار می‌شود؟ پکیج آموزشی را بخریم یا در کلاس حضوری شرکت کنیم؟ بهترین سایت آموزش کابینت کدام است؟ آیا کتاب کابینت سازی هم وجود دارد؟

⚡ممکن است سؤالات بالا و ده‌ها سؤال دیگر مسیر کابینت سازی را برای شما مه ‌آلود کرده باشند.پاسخ جامع و کاربردی همه این سوالات را با استفاده از خدمات رایگان و ویدیوهای آموزشی کاملا رایگان ما در سامان چوب دریافت می کنید.بریم سراغش توضیحات اصلی آموزش کابینت سازی ام دی اف

آموزش کابینت سازی با استفاده کتاب و فیلم کابینت سازی

در سایت سامان چوب آموزش کابینت سازی به صورت حرفه ای برای اولین بار در ایران ارائه می گردد تا دوستان علاقه  مند به این حوزه بتوانند مهارت لازم را در زمینه کابینت و دکوراسیون بدست بیاورند و از آن کسب درآمد نیز داشته باشند. این آموزش ها در چند حالت مختلف ویدیو، کتاب آموزش کابینت سازی و مقالات آموزشی ارائه شده است.در این مقالات کابینت سازی سعی شده است که مباحث برای رفقای مبتدی و استادکاران حرفه ای دسته بندی شده باشد تا هرکدام در بهترین و کوتاه ترین زمان و حالت به نتیجه دلخواه خود برسند.

روش های ساخت کابینت و کابینت سازی کاملا استاندارد به شما آموزش داده می شود تا در هر جای دنیا بتوانید به فعالیت خود ادامه دهید. سامان چوب به عنوان بروزترین مرجع کابینت سازی و دکوراسیون ایران همواره شما را از نکات جدید و روش های جدید کابینت سازی مطلع خواهد کرد.


بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که هر دو روز یکبار به سایت و اینستاگرام سامان چوب سر بزنید تا از جدیدترین نکات و آموزش های کابینت سازی مطلع شوید و از نکات فروش و بازاریابی و فنی کابینت جا نمانید! ...


❤ پیشنهاد برای دوستانی که تازه می خواهند وارد صنعت کابینت سازی شوند این است که ابتدا کتاب آموزش کابینت سازی را مطالعه کنند تا با کمترین وقت و هزینه به تمامی مسائل و مراحل کابینت سازی مسلط شوند و سپس به سمت حرفه ای شدن و عملی کار کردن پیش بروند.


آموزش کابینت سازی ام دی اف

آموزش کابینت سازی MDF بدلیل استفاده زیاد و طرفداران زیاد ام دی اف در ایران برگزار می شود. ام دی اف مواد مورد نیاز کابینت است و اولین مسئله که باعث سوق بازار به سمت ام دی اف شد قیمت مناسب آن است.

لینک اصلی استاندارد اندازه گیری کابینت

نکات مهم در اندازه گیری کابینت آشپزخانه

اندازه گیری کابینت یکی از کارهای مهم و پایه ای در ساخت کابینت آشپزخانه است که دقت عمل و رعایت نکات اصولی در آن به بهتر شدن طرح نهایی و رضایت مشتری می انجامد. در این ویدیو با اصول صحیح اندازه گیری کابینت آشپزخانه آشنا می شوید و با نحوه ی کشیدن پلان آشپزخانه، جاگذاری تاسیسات مانند فاضلاب و لوله ی گاز و لوله ی هود آشنا خواهید شد.


یک نقشه کابینت خوب اول با اندازه گیری دقیق شروع میشود. فرقی نمیکند شما خودتان میخواهید انجامش بدهید یا یک متخصص بیاورید. اندازه گیری فضا کار ساده ای نیست. از حفظ جایگاه لوازم خانگی اصلی تا علامت گذاری محدودیت ها، گام های مهمی برای رعایت کردن وجود دارد..

صرفا دانستن اندازه کابینت های قبلی آشپزخانه برای دانستن ابعاد کابینت های جدید، ابعاد فضا برای طرح جدید کابینت را ارائه نمی دهد. اندازه گیری دقیق و کشیدن پلان فضا در سفارش، نصب، و کارایی کمک میکند و آشپزخانه را برای نصب آماده می کند.

برای صرفه جویی در زمان و سردرگمی ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه اندازه گیری برای کابینت نوشتیم که از صفر تا صد کار را به شما توضیح میدهد.


چگونه آشپزخانه خود را اندازه بگیریم؟

برای شروع شما به یک متر، مداد و کاغذ شطرنجی احتیاج دارید. راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید تا آشپانه خود را دقیق اندازه بگیرید، مطمئن شوید که کل پزوسه را به آرامی و با دقت طی می کنید، و به این طریق از هرگونه مشکل بالقوه در نصب کابینت دوری کنید.


قدم اول: نقشه کف آشپزخانه را بکشید.

برای نوشتن اندازه های دقیق آشپزخانه ابتدا نقشه کف آن را بکشید. برای کشیدن طرح کلی آشپزخانه از کاغذ شطرنجی استفاده کنید. نقشه چیدمان کابینت خود را مشخصی کنید. مکان های دقیق هر درب، پنجره، کلید و پریز برق، لوله گاز، لوله آب، فاضلاب، دریچه های هود یا تهویه هوا مشخص کنید.

نکته: می توانید از این علامت ها روی نقشه استفاده کنید.


اندازه گیری کابینت,ساخت کابینت,ساخت کابینت mdf,


نیازی نیست نقشه اولیه اندازه های درستی داشته باشد اما باید واضح و روشن باشد.

نکته : از آشپزخانه خود قبل و بعد از کار عکس بگیرید تا بعدا بتوانید مقایسه کنید.


قیمت کابینت را چگونه حساب کنیم؟

قیمت کابینت را چگونه محاسبه کنیم. یکی از دغدغه های مشتریان کابینت و دکوراسیون نحوه محاسبه فاکتور کابینت می باشد. سامان چوب سعی کرده است که تمامی ابهامات در این مسئله را برای شما عزیزان رفع کند. بسیاری از کابینت سازها برای جذب مشتری از ترفند قیمت پایین استفاده می کنند که در واقع با این عمل مشتریان را فریب می دهند. مشتریان کابینت نیز احساس می کنند فاکتور کابینت سازی بسیار پیچیده تر از فاکتور طلا فروشان است.


به جرات می توان گفت هزینه کابینت یکی از وسیع ترین بازه های قیمت خدمات دکوراسیون در حوزه هنر و معماری می باشد. هر فرد یا شرکتی که مشغول طراحی و اجرای کابینت است ملاک های خود را دارد و قیمت متفاوتی برای ساخت کابینت ارائه می کند.

✔ خب حالا این بازه وسیع  لیست قیمت کابینت آشپزخانه موجب سردرگمی مشتریان نیز شده است. برای مثال ممکن بارها آگهی قیمت کابینت آشپزخانه ارزان را بسیار زیاد دیده باشید، از طرفی هم شرکتی را پیدا می کنید که کابینتی با امکانات و کیفیت نه چندان عالی را با هزینه ای هنگفت ارائه می کند.


عباراتی مثل کابینت ارزان، قیمت کابینت بی نظیر، تحویل سریع، خدمات پس از فروش و… در اکثر بنرها و بیلبوردهای قیمت کابینت شرکت ها مشاهده می شود. اما به واقع به چطور می توان هزینه ساخت کابینت را تخمین زد؟ چگونه قیمت ارزان، قیمت گران و یا قیمت مناسب ساخت کابینت را تشخیص داد؟


تفاوت قیمت کابینت فلزی با قیمت کابینت ام دی اف چیست؟

قیمت کابینت آشپزخانه در گذشته بسیار کمتر از هزینه ای بود که برای کابینت ام دی اف در نظر گرفته میشد. این دیدگاه همچنان در بین مشتریان کابینت باقی مانده است. اما با پیشرفت تکنولوژی قیمت ام دی اف نسبت به تغییرات بازار افزایش چندانی نداشته است. کابینت فلز در مقابل رقیب ام دی افی خود افزایش قیمت چشمگیری داشته است و از همین رو قیمت تمام شده کابینت فلز بسیار بیشتر از کابینت ام دی اف است.


اگر شما جز کسانی هستید روی قیمت کابینت حساس هستید و می خواهید مبلغ کمتری بپردازید کابینت ام دی اف گزینه بهتری است. اما اگر به دلیل استحکام بیشتر بدنبال کابینت فلز هستید باز هم در تصور اشتباهی دارید! تنها قسمت آسیب پذیر در کابینت آشپزخانه، سینک ظرفشویی است که با آمدن متریال جدید که قابلیت ضد آب بودن را دارند، این نقص کابینت ام دی اف نیز پوشش داده شده است. پس نتیجه این شد که قیمت کابینت ام دی اف بسیار با صرفه تر و مناسب تر از کابینت فلز است.


تمام کسانی که یکبار به دنبال خرید یا تعویض کابینت آشپزخانه بوده اند حتما یکبار این جمله را شنیده اند که : 60 درصد هر متر طول به کابینت های زمینی و 40 درصد به کابینت دیواری تعلق می گیرد. یعنی در مجموع قیمت یک متر کابینت دیواری (40%) و یک متر کابینت زمینی (60%) را یک متر کابینت می نامیم. شما ممکن است طبق مبلغی که سازنده اعلام کرده هزینه های کابینت خود را برآورد کنید ولی نهایتا با قیمتی که او  محاسبه کرده تفاوت دارد.


اولین چیزی که باعث این مشکل می شود وجود کابینت هایی با ابعاد غیر استاندارد است که بر اساس افزایش عمق و ارتفاع در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند. دومین موردی که ممکن است پیش بیاید وجود درب نماها می باشد که توضیح خواهیم داد. در ادامه به نکات بیشتر در این خصوص می پردازیم.

مقاله اصلی نحوه محاسبه قیمت کابینت را اینجا بخوانید