فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

محاسبه قیمت کابینت های غیراستاندارد

در طراحی و ساخت کابینت های آشپزخانه همواره تعدادی از آن ها خارج از محدوده ی استاندارد گفته شده هستند. مانند کابینت های سوپرمارکت، کابینت بالای یخچال، جای فر یا ماکروفر و… . که قیمت گذاری آن ها با ضریب 3 انجام می شود. در رابطه با یونیت های کابینت باید گفت اگر عمق آن ها کمتر از 55 سانتی متر هست، جز کابینت های دیواری، و اگر عمق آن ها بیشتر از 55 سانتی متر است زمینی محسوب می شوند.


آیا با دانستن قیمت متری کابینت می توانیم قیمت نهایی را محاسبه کنیم؟

قیمت متری کابینت فقط برای محاسبه دقیق در فاکتور مشخص می شود. شما با داشتن قیمت متری کابینت نمی توانید مقایسه ای را انجام دهید چرا که کابینت شما دارای جزئیات بسیاری زیادی است و نمی توان قیمت را بدون در نظر گرفتن جزئیات محاسبه کرد.


قیمت کابینت آشپزخانه


مراحل تعیین قیمت دقیق انواع کابینت

اندازه گیری کابینت

اندازه گیری کابینت اولین قدم و مهم ترین در تعیین قیمت می باشد. چرا با اندازه گیری آشپزخانه خود می توانید سبک و طراحی مورد نظرتان را انتخاب کنید.


سبک و طراحی کابینت

انتخاب سبک و طراحی کابینت قدم بعدی شما است. شرکت سامان چوب در اکثر موارد اگر فضای مورد نظر برای دو سبک مدرن و کلاسیک مناسب باشد، دو نوع طراحی ارائه می کند و مشتری می تواند با توجه به سلیقه و هارمونی منزلش سبکی را انتخاب کند. البته اگر به طراحی کابینت علاقه دارید می توانید از محصول آموزش طراحی کابینت سامان چوب استفاده کنید.


انتخاب متریال و یراق آلات کابینت

بعد از اینکه سبک و طراحی کابینت مورد نظر خود را مشخص کردید به سراغ انتخاب متریال پایه و برند یراق آلات مصرفی کابینت میرویم. سامان چوب در این قسمت همیشه به مشتریان خود تاکید می کند که یراق آلات با کیفیتی را انتخاب کنند و براساس قیمت یراق آلات تصمیم نگیرند. چرا که درست است تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کابینت دارد اما یراق آلات بسیار بسیار در راحتی و کارایی کابینت موثرند.


تعیین قیمت واحد کابینت (قیمت متر طول کابینت)

قیمت متری کابینت در این مرحله براساس انتخاب های شما تعیین می شود.


ارائه پیش فاکتور همراه با تمام جزئیات

سامان چوب در آخرین قدم پیش فاکتور کابینت شما را با تمام جزئیات ارائه می کند تا شما هم در جریان ریز قیمت های کابینت سفارشی خود قرار بگیرید.

https://arse3.ir/36822-راهنمای-خرید-کابینت-آشپزخانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد