فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

قیمت کابینت را چگونه حساب کنیم؟

قیمت کابینت را چگونه محاسبه کنیم. یکی از دغدغه های مشتریان کابینت و دکوراسیون نحوه محاسبه فاکتور کابینت می باشد. سامان چوب سعی کرده است که تمامی ابهامات در این مسئله را برای شما عزیزان رفع کند. بسیاری از کابینت سازها برای جذب مشتری از ترفند قیمت پایین استفاده می کنند که در واقع با این عمل مشتریان را فریب می دهند. مشتریان کابینت نیز احساس می کنند فاکتور کابینت سازی بسیار پیچیده تر از فاکتور طلا فروشان است.


به جرات می توان گفت هزینه کابینت یکی از وسیع ترین بازه های قیمت خدمات دکوراسیون در حوزه هنر و معماری می باشد. هر فرد یا شرکتی که مشغول طراحی و اجرای کابینت است ملاک های خود را دارد و قیمت متفاوتی برای ساخت کابینت ارائه می کند.

✔ خب حالا این بازه وسیع  لیست قیمت کابینت آشپزخانه موجب سردرگمی مشتریان نیز شده است. برای مثال ممکن بارها آگهی قیمت کابینت آشپزخانه ارزان را بسیار زیاد دیده باشید، از طرفی هم شرکتی را پیدا می کنید که کابینتی با امکانات و کیفیت نه چندان عالی را با هزینه ای هنگفت ارائه می کند.


عباراتی مثل کابینت ارزان، قیمت کابینت بی نظیر، تحویل سریع، خدمات پس از فروش و… در اکثر بنرها و بیلبوردهای قیمت کابینت شرکت ها مشاهده می شود. اما به واقع به چطور می توان هزینه ساخت کابینت را تخمین زد؟ چگونه قیمت ارزان، قیمت گران و یا قیمت مناسب ساخت کابینت را تشخیص داد؟


تفاوت قیمت کابینت فلزی با قیمت کابینت ام دی اف چیست؟

قیمت کابینت آشپزخانه در گذشته بسیار کمتر از هزینه ای بود که برای کابینت ام دی اف در نظر گرفته میشد. این دیدگاه همچنان در بین مشتریان کابینت باقی مانده است. اما با پیشرفت تکنولوژی قیمت ام دی اف نسبت به تغییرات بازار افزایش چندانی نداشته است. کابینت فلز در مقابل رقیب ام دی افی خود افزایش قیمت چشمگیری داشته است و از همین رو قیمت تمام شده کابینت فلز بسیار بیشتر از کابینت ام دی اف است.


اگر شما جز کسانی هستید روی قیمت کابینت حساس هستید و می خواهید مبلغ کمتری بپردازید کابینت ام دی اف گزینه بهتری است. اما اگر به دلیل استحکام بیشتر بدنبال کابینت فلز هستید باز هم در تصور اشتباهی دارید! تنها قسمت آسیب پذیر در کابینت آشپزخانه، سینک ظرفشویی است که با آمدن متریال جدید که قابلیت ضد آب بودن را دارند، این نقص کابینت ام دی اف نیز پوشش داده شده است. پس نتیجه این شد که قیمت کابینت ام دی اف بسیار با صرفه تر و مناسب تر از کابینت فلز است.


تمام کسانی که یکبار به دنبال خرید یا تعویض کابینت آشپزخانه بوده اند حتما یکبار این جمله را شنیده اند که : 60 درصد هر متر طول به کابینت های زمینی و 40 درصد به کابینت دیواری تعلق می گیرد. یعنی در مجموع قیمت یک متر کابینت دیواری (40%) و یک متر کابینت زمینی (60%) را یک متر کابینت می نامیم. شما ممکن است طبق مبلغی که سازنده اعلام کرده هزینه های کابینت خود را برآورد کنید ولی نهایتا با قیمتی که او  محاسبه کرده تفاوت دارد.


اولین چیزی که باعث این مشکل می شود وجود کابینت هایی با ابعاد غیر استاندارد است که بر اساس افزایش عمق و ارتفاع در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند. دومین موردی که ممکن است پیش بیاید وجود درب نماها می باشد که توضیح خواهیم داد. در ادامه به نکات بیشتر در این خصوص می پردازیم.

مقاله اصلی نحوه محاسبه قیمت کابینت را اینجا بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد