فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

نکات مهم در اندازه گیری کابینت آشپزخانه

اندازه گیری کابینت یکی از کارهای مهم و پایه ای در ساخت کابینت آشپزخانه است که دقت عمل و رعایت نکات اصولی در آن به بهتر شدن طرح نهایی و رضایت مشتری می انجامد. در این ویدیو با اصول صحیح اندازه گیری کابینت آشپزخانه آشنا می شوید و با نحوه ی کشیدن پلان آشپزخانه، جاگذاری تاسیسات مانند فاضلاب و لوله ی گاز و لوله ی هود آشنا خواهید شد.


یک نقشه کابینت خوب اول با اندازه گیری دقیق شروع میشود. فرقی نمیکند شما خودتان میخواهید انجامش بدهید یا یک متخصص بیاورید. اندازه گیری فضا کار ساده ای نیست. از حفظ جایگاه لوازم خانگی اصلی تا علامت گذاری محدودیت ها، گام های مهمی برای رعایت کردن وجود دارد..

صرفا دانستن اندازه کابینت های قبلی آشپزخانه برای دانستن ابعاد کابینت های جدید، ابعاد فضا برای طرح جدید کابینت را ارائه نمی دهد. اندازه گیری دقیق و کشیدن پلان فضا در سفارش، نصب، و کارایی کمک میکند و آشپزخانه را برای نصب آماده می کند.

برای صرفه جویی در زمان و سردرگمی ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه اندازه گیری برای کابینت نوشتیم که از صفر تا صد کار را به شما توضیح میدهد.


چگونه آشپزخانه خود را اندازه بگیریم؟

برای شروع شما به یک متر، مداد و کاغذ شطرنجی احتیاج دارید. راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید تا آشپانه خود را دقیق اندازه بگیرید، مطمئن شوید که کل پزوسه را به آرامی و با دقت طی می کنید، و به این طریق از هرگونه مشکل بالقوه در نصب کابینت دوری کنید.


قدم اول: نقشه کف آشپزخانه را بکشید.

برای نوشتن اندازه های دقیق آشپزخانه ابتدا نقشه کف آن را بکشید. برای کشیدن طرح کلی آشپزخانه از کاغذ شطرنجی استفاده کنید. نقشه چیدمان کابینت خود را مشخصی کنید. مکان های دقیق هر درب، پنجره، کلید و پریز برق، لوله گاز، لوله آب، فاضلاب، دریچه های هود یا تهویه هوا مشخص کنید.

نکته: می توانید از این علامت ها روی نقشه استفاده کنید.


اندازه گیری کابینت,ساخت کابینت,ساخت کابینت mdf,


نیازی نیست نقشه اولیه اندازه های درستی داشته باشد اما باید واضح و روشن باشد.

نکته : از آشپزخانه خود قبل و بعد از کار عکس بگیرید تا بعدا بتوانید مقایسه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد