فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

لیست بهترین ها در حوزه فروشگاه اینترنتی خرید لباس

چند ویژگی که هر فروشگاه معتبری باید داشته باشد:

نماد اعتماد (اینماد)

مشخصات و ویژگی های محصول

دریافت مشاوره قبل از ثبت خرید

ارسال به موقع کالا

پیگیری محصولات

ارسال پیامک ثبت خرید و همه مراحل آن

ضمانت مرسولات

مرجوع کردن کالا

ضمانت برگشت پول

داشتن کانال های ارتباطی با فروشگاه (تلفنی، چت باکس و پیامک، واتساپ و…)

چند فروشگاه اینترنتی خرید لباس زنانه معتبر را در ادامه به صورت اختصار معرفی می نماییم فروشگاه های اینترنی پوشاک بانوان از قبیل: دیجی استایل، مدیسه، آراور، بانی مد، سارابارا، وب پوش و شیکسون.


لیست بهترین ها در حوزه فروشگاه اینترنتی خرید لباس

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی بسیار شناخته شده در حوزه فروش انواع اقلام مصرفی و پرفروش است؛ اما از آنجایی که در جریان هستید، وب سایت دیجیکالا همه اقلام را به فروش می رساند و بصورت تخصصی صرفا در حوزه پوشاک فعالیت ندارد. ما قصد داریم در این یادداشت به معرفی فروشگاه هایی بپردازیم که بصورت اختصاصی انواع لباس را می فروشند. اگر فروشگاهی را می شناسید که برایتان محبوب و معتبر است می توانید در بخش نظرات نام آن را با ما به اشتراک بگذارید و کاربران دیگر نیز بتوانند از خدمات آنها بهره ببرند.


فروشگاه دیجی استایل

فروشگاه دیجی استایل Digistyle از زیر مجموعه های فروشگاه اینترنتی دیجی کالا Digikala است. دیجی استایل به صورت اختصاصی به فروش آنلاین انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه می پردازد. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با برندها معتبری در حوزه پوشاک، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی همکاری دارد، برندهای معتبر ایرانی و خارجی مانند: چرم مشهد، درسا، کفش سیما، مارال چرم، کیکی رایکی، دیور، ال سی من، نایکی، اسکچرز، ریباک، ری بن، پوما و …. در این وب سایت شیک پوشان به راحتی به انتخاب خود خواهند رسید.

فروشگاه مدیسه

فروشگاه مدیسه Modiseh گزینه بعدی لیست بهترین هاست. آغاز کار مدیسه در ابتدا در حوزه مد و پوشاک بود و سپس با توسعه کار، محصولات دیگر را نیز در لیست فروش خود قرار داد. فروشگاه مدیسه خدماتی همچون انواع روش های پرداخت، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و همچنین ضمانت اصالت کالا را ارائه می دهد. فروشگاه مدیسه با برندهای معتبری همچون شهر چرم، اسمارا، لوکسیرا، هیتو استایل، رویال جین، کیکی رایکی، شنل، ورساچه، بولگاری، سریتا، دافی، لورال و… همکاری دارد. شعار اصلی وب سایت مدیسه “دوست خوش سلیقه” است.


فروشگاه آراور

فروشگاه اینترنتی آراور Arawear تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خود را دارد تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه اش را به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. آراور شیک ترین پوشاک را به مخاطبان خود ارائه می دهد.


شعار این وب سایت “آراور آراستگی پوشش شما” است. فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور یکی از مناسب ترین بسترها برای خرید لباس شما در ایران است.

مقاله معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید پوشاک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد