فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

نکات مهم در خرید انواع لباس زنانه ترک بصورت اینترنتی

خرید اینترنتی لباس از فروشگاه های معتبر مانند: digikala,arawear,banimode,digistyle
سعی کنید از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا از اصل بودن کالا و امکان مرجوعی اطمینان حاصل کنید. صفحات اینستاگرام معمولا گزینه مناسبی برای خرید آنلاین نیستند زیرا نمی توانید از رسیدن خرید خود مطمئن باشید و اگر لباس مناسب نباشد ممکن است نتوانید لباس خریداری شده را پس دهید. از طرفی احتمال کلاهبرداری در این سایت ها و مغازه های غیراصیل بسیار زیاد است و جنسیتی که می خرید می تواند تقلبی و بی کیفیت باشد.

اما کدام معاملات ارزش آن را دارند؟ فروشگاه های مناسب برای خرید اینترنتی عبارتند از:

یک نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشید.
محل فروشگاه یا آدرس دفتر مرکزی در وب سایت فروشگاه درج شده است.
در شبکه های اجتماعی فعال باشید.
برای هر محصول توضیحات گسترده و کاملی ارائه دهید.
امکان ارسال نظرات مثبت و منفی کاربران در مورد محصولات وجود دارد.
6. قوانین خرید آنلاین و مراحل بازگشت را بررسی کنید
شرایط استرداد کالا را در سایت فروشگاه به دقت بررسی کنید و با قوانین مرجوعی کالا آشنا شوید.شما باید دقیقاً بدانید که در چه شرایطی می توانید لباس عوض کنید و معمولاً کدام لباس را می توان پس داد؟ به عنوان مثال در اکثر فروشگاه های اینترنتی نمی توانید لباس زیر را مرجوع کنید پس حتما با توجه به سایز خود سفارش دهید و از طرفی حتما از برندهای معتبر خرید کنید تا از کیفیت لباس زیر خود مطمئن شوید.

7. توضیحات نقطه فروش را به دقت بررسی کنید
توضیحات فروشگاه آنلاین , خرید اینترنتی انواع لباس زنانه ترک و ارزان می تواند بسیار موثر باشد. توضیحاتی که در سایت نوشته می شود معمولا اطلاعات دقیقی در مورد محصول، نحوه نگهداری و نظارت بر آن به شما می دهد و البته راهنمایی می کند که محصولی که می خرید برای چه موقعیت هایی مناسب است. بار دیگر تاکید می کنیم فروشگاه اینترنتی که برای خرید انتخاب کرده اید باید حاوی توضیحات کامل برای هر محصول باشد. اگر مشاهده کردید که سایت فروشگاهی از ارائه توضیحات لازم خودداری می کند، بهتر است از آن فروشگاه خرید نکنید.
  

8. نظرات کاربران را به دقت بررسی کنید
کاربران معمولاً نظرات مفیدی در مورد نوع و اندازه محصولی که دریافت کرده اند ارائه می دهند. در انتخاب لباس حتما نظرات کاربرانی که محصول را خریداری کرده اند را به دقت بررسی کنید و به دنبال نظرات مربوط به سایز، تناسب و کیفیت لباس باشید تا متوجه شوید که لباس چقدر با سایز شما تناسب دارد.با توجه به بررسی ها، ممکن است لازم باشد اندازه بزرگتر یا کوچکتر را انتخاب کنید. در حالی که در عکس‌ها ممکن است به خوبی جا بیفتد، در پایان ممکن است در قفسه سینه باریک و در ناحیه باسن به طرز عجیبی پهن باشد یا ترکیب نامتناسب دیگری داشته باشد.

9. هنگام دریافت لباس، کیفیت و تناسب آن را بررسی کنید
کنترل کیفیت در خرید اینترنتی لباس، اما چگونه کیفیت لباس را تشخیص دهیم؟ یک لباس خوب و با کیفیت دارای نشانه هایی است که با بررسی این نشانه ها می توانید به کیفیت لباسی که خریداری کرده اید پی ببرید:

به درزهای آن دقت کنید. به دنبال علائمی مانند ساییدگی، دوخت ناقص یا شل، گره، دوخت ناهموار و هر گونه نقص دیگری در دوخت باشید. سپس به آرامی دو طرف درز را با دستان خود بکشید تا ببینید چقدر سفت شده است. در صورت مشاهده هر گونه نشانه ای از دوختن لباس، آن را برگردانید.
به منظور صرفه جویی در هزینه ها، برندهای مقرون به صرفه تمام تلاش خود را می کنند تا از حداقل مواد ممکن برای تولید لباس استفاده کنند. به همین دلیل معمولاً این برندها دارای آستین‌ها و پاچه‌های بسیار کوتاه، جای شانه‌های کوچک، درزهای تنگ و تحریک‌کننده و لباس‌هایی هستند که به خوبی روی بدن نمی‌آیند و شاید دقیقاً مطابق با سایزشان در جدول سایز شماره‌گذاری شده‌اند.بنابراین فورا لباس را امتحان کنید و ببینید که آیا به تن شما می آید یا خیر.
تمام لباس‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اندازه و متناسب هستند. بعد از این مرحله نوبت به بررسی دکمه ها می رسد. آیا آنها مواد با کیفیتی دارند؟ آیا محکم دوخته می شوند؟ اگر پاسخ هر دو سوال مثبت است، هر دکمه را ببندید و مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد. اگر هر یک از سوراخ های دکمه خیلی تنگ است، لباس را برگردانید.
نخ های بی کیفیت به مرور زمان فقیرتر می شوند. یک دقیقه وقت بگذارید و جنس و کیفیت نخ استفاده شده برای دوخت لباس را امتحان کنید. آیا آنقدر محکم است که تکه های پارچه را برای مدت طولانی در کنار هم نگه دارد؟
درزها و لبه های لباس را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که چروک یا ناهموار دوخته نشده اند. لباس را از داخل بچرخانید و به درزهای داخلی لباس نگاه کنید. درزهای ناتمام لبه های داخلی لباس نشان از کیفیت پایین آن است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد