فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

انواع بازیهای کودکانه که استرس را کاهش می دهند

ما همه بالا و پایین با اضطراب و استرس آشنا هستیم و می دانیم که چگونه منفی بر دوره زندگی روزمره ما تاثیر می گذارد. اما آیا می دانستید که کودکان اضطراب و استرس را تجربه می کنند؟ البته مهم است که هر پدر و مادر دوران کودکی صلح آمیز و بی رحمانه داشته باشند، اما واقعیت این است که کودکان می توانند به علت اختلالات رایج، تغییرات در خانه، خانواده یا مدرسه و غیره، تنش و اضطراب را تجربه کنند. بنابراین، کمک به کودکان این احساسات را درک می کنند و با مدیریت آنها آشنا می شوند ممکن است برای موفقیت های آینده آنها مهم و موثر باشند. شما می توانید بازی ها و فعالیت های مناسب برای کودکان را پیدا کنید که اضطراب و استرس را کاهش می دهند. در این مقاله، ما در مورد برخی از فعالیت ها و بازی ها برای کاهش اضطراب کودکان بیشتر خواهیم شد.


اضطراب و استرس در کودکان چگونه است؟

کارشناسان معتقدند که ورودی های حسی منفی، مانند فریاد، می توانند کودکان را به مبارزه با مبارزه یا فرار واکنش نشان دهند، اما ورودی های حساسی مثبت یا دلپذیر می توانند سیستم عصبی پاراسمپاتیک را تغییر دهند، که مسئول استراحت و حفظ انرژی فیزیکی است. پس از فعال شدن پاراسمپاتیک، کودک "خوب" را احساس می کند و به این ترتیب آرام می شود. نشانه هایی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا کشف کنید که آیا فرزند شما ناراحت یا تاکید دارد. به یاد داشته باشید که سن و سایر عوامل می توانند بر واکنش های کودکان تاثیر بگذارند. در این بخش برخی از نشانه های اضطراب و استرس در کودکان را در نظر می گیریم.


 

 واکنش های فیزیکی

به گفته کارشناسان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، کودکان می توانند واکنش های فیزیکی آگاهانه یا ناخودآگاه را در پاسخ به اضطراب و استرس نشان دهند.به عنوان مثال، آنها می توانند گریه کنند یا سردرد داشته باشند. درد معده و مشکلات خواب نیز نشانه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


واکنش های احساسی

کارشناسان همچنین می گویند مراقبت و خجالت می تواند پاسخ به اضطراب و استرس باشد. واکنش های دیگر شامل تمرکز دشواری، نوسانات خلقی یا رفتار، خیس شدن در رختخواب یا خواب خواب است.


علائم و نشانه های دیگر باید مراقب باشید

سایر علائم اضطراب و استرس در کودکان ممکن است شامل عادت های جدیدی مانند خم شدن مو یا انگشت شست، واکنش های رفتاری مانند دروغ گویی، آزار و اذیت، باعث ایجاد دیگران یا واکنش بیش از حد شود. اگر شما هر کدام از این علائم را با فرزندتان دارید، سعی کنید با یک روانشناس در مورد آنچه که می توانید انجام دهید برای کمک به فرزندتان با استرس و اضطراب صحبت کنید. یکی از موثرترین اقدامات شما می توانید دانلود کنید این است که فعالیت ها و بازی های مناسب را انتخاب کنید تا اضطراب را کاهش دهید.


چگونه بازی به کودکان کمک می کند تا اضطراب و استرس را کاهش دهند؟

این بازی به کودکان کمک می کند تا تمرکز بر آنچه که می تواند در دنیای دیگری مزاحم و تعامل داشته باشد متوقف کند. این بازی همچنین به کودکان کمک می کند تا احساس کنند که می توانند تا حدودی وضعیت دنیای خود را کنترل کنند، زیرا در طول بازی می توانند جهان خود را ایجاد کنند، در آن بیان کنند و مشکلات را حل کنند. علاوه بر این، در بازی های گروهی، ارتباط برقرار کردن با دیگران و ایجاد روابط عاطفی. هنگامی که کودکان بازی می کنند، خلاقیت آنها فعال می شود و همچنین با درک اینکه چگونه بازی می کنند، احساس عاطفی می کنند. از طریق بازی، کودکان اضطراب و استرس را کاهش می دهند و مهارت های مقابله ای مهم را یاد می گیرند که می توانند به آنها کمک کنند تا به موقعیت های اضطرابی پاسخ دهند که می توانند در آینده باشند.بازی های مختلف برای کاهش اضطراب و استرس

کودک خود را تشویق کنید تا بدون هیچ برنامه ای یا پیش بینی نتایج را بازی کنید. گذر زمان به طور منظم آزاد به طوری که فرزند شما می تواند از تخیل و خلاقیت خود استفاده کند بدون نتایج مشخص، یک راه عالی برای کمک به کودکان کاهش و مقابله با اضطراب و استرس است. برای کمک به فرزندتان، کودک خود را چند گزینه برای انتخاب کنید. با استفاده از اسباب بازی های مختلف مانند اتومبیل ها و عروسک ها، خمیر برای بازی و اسباب بازی هایی مانند ماهیگیری به سایت هایی که نیاز به افزایش صبر و آرامش دارند می تواند مفید باشد. این بخش انواع بازی ها را برای کاهش اضطراب کودکان معرفی می کند.


بازی فکری

بازی های مهم اجازه می دهد تا کودکان توجه خود را بر این بازی متمرکز کنند و بنابراین در کاهش و مدیریت اضطراب و استرس در کودکان بسیار موثر باشند. شما می توانید انواع بازی های کودکان را با غارها، اتللو و مانند آن را با توجه به علاقه و سن فرزندتان انجام دهید. به او بپیوندید تا شما را تشویق کنید تا بازی خود را شروع کنید.


مکعب سرخ شده

مکعب روبیک می تواند یکی از انواع بازی ها باشد تا اضطراب کودکان را کاهش دهد. این بازی دارای چالش های زیادی است و یک بازیکن است. بنابراین، لازم است که کودک از حداکثر غلظت خود استفاده کند و روش های مختلفی را برای حل و فصل آن تلاش کند تا بتواند آن را حل کند. با توجه به دشواری برای ساخت یک مکعب روبیک، شما می توانید فرزند خود را به دنبال بازی با شور و شوق بیشتر، با اشاره به راه حل آسان برای مکعب روبیک.


خمیر بازی

بازی کردن با خمیر موکوس یا تست های دیگر بازی یکی از مهمترین و جذاب ترین بازی ها برای کودکان است و می تواند به عنوان یک بازی برای کاهش اضطراب در کودکان ارائه شود.اگرچه می توان تمام حواس را آرام کرد، اما حس لامسه یکی از موثرترین راه ها برای آرامش است. لمس کردن خمیر و بازی با آن به کودکان کمک می کند تا بفهمند اکنون چه اتفاقی می افتد و با یک حادثه گذشته یا اضطراب آینده کنار بیایند. وقتی بچه ها این گونه بازی ها را انجام می دهند، مغز از کار می افتد، زیرا راه درست یا غلطی در این گونه بازی ها وجود ندارد، بنابراین کودک احساس اضطراب و استرس نمی کند.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد