فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

راه حل هایی برای درک بهتر قاعدگی و کنترل سلامت آن.


در کنیا، دختران به طور متوسط ​​4.9 روز به دلیل قاعدگی به مدرسه نمی روند. صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت که در یکی از 10 کشور آفریقایی، دختران به علت قاعدگی از مدرسه خارج می شوند. بخشی از مشکل عدم دسترسی به پد های بهداشتی است. هشتاد و سه درصد دختران در بورکینافاسو و 77 درصد در نیجر هیچ جایی برای تغییر پد های بهداشتی به مدرسه ندارند و مشکلات مشابهی در هند، کامون و ایران وجود دارد.

تانزانیا گفت: "هنگامی که قاعدگی آمد، ما نمی دانستیم چه باید بکنیم." به منظور کنترل ما از پنبه، کتاب های قدیمی و برگ درختان استفاده کردیم. "وضعیت در مدرسه دشوارتر بود، زیرا خونریزی وجود داشت و یک لباس مدرسه خونریزی کرد.


قاعدگی نه تنها بر آموزش دختران تاثیر می گذارد، بلکه اشتغال آنها و سلامت عمومی آنها مربوط به قاعدگی است. 70٪ از بیماری های باروری در هند ناشی از سلامت ضعیف قاعدگی هستند. در مناطق روستایی هند، 43 تا 88 درصد از دختران از پارچه های قاعدگی برای استفاده چندگانه استفاده می کنند. این پارچه ها بدون صابون یا آب تمیز شسته می شوند و باعث عفونت ها و بیماری های مختلف می شوند.


مشکلات قاعدگی در زنان هند بیش از آن است. در حالی که 4 نفر از 5 زن در هند به دلیل فقر، به امکانات بهداشتی برای قاعدگی دسترسی ندارند، دولت پد های بهداشتی را در رده کالاهای لوکس قرار داده و مالیات 12 درصد را معرفی کرد. این منجر به راه اندازی یک جنبش به نام "مالیات خون" توسط سرخپوستان در سال 2018 منجر شد. Sorbei Sing، بنیانگذار موسسه ساچشی، می گوید: "قاعدگی یکی از دلایل اصلی این است که دختران مدرسه را در هند ترک می کنند."پس از چند ماه مبارزات انتخاباتی، دولت هند موافقت کرد که مالیات را حذف کند.

 

 در انگلستان، به رغم اعتراضات بزرگ، محصولات بهداشتی قاعدگی زنان همچنان به مالیات 5٪ پرداخت می شود.


استفاده از پد های بهداشتی و تامپون های بهداشتی برای زنان در طول قاعدگی (قاعدگی) نیاز اصلی آنهاست، اما برخی از زنان قادر به تضمین آن به دلیل مشکلات مالی نیستند، این مسئله ای است که تقریبا هیچ کس توجهی نمی کند و حتی نمی کند این مشکل را مطرح می کند بسیاری از نظرات خنده دار و بی فایده است.


دخترانی که قاعدگی را پر کرده اند باید حق دسترسی به یک حمام تمیز و ایمن داشته باشند، جایی که آنها می توانند به صورت مسالمت آمیز قراردادی را تغییر دهند و به طور کامل با خیال راحت را در زباله پرتاب کنند. میلیون ها زن دسترسی به توالت های ایمن و بهداشتی ندارند تا برادران و لباس های شسته شده را تغییر دهند. این مسئله، که در ایران بسیار رایج است و حتی در تهران، زنان را در این دوره احساس ناراحتی کرده اند.


عدم دسترسی به سلامت قاعدگی عواقب مضر برای وضعیت اقتصادی زن است. به عنوان مثال، در بنگلادش، 73 درصد از زنان مصاحبه شده اعلام کردند که به علت عدم بهداشت قاعدگی به طور متوسط ​​شش روز در ماه به دلیل قاعدگی یا عفونت به کار نمی روند. یعنی شش روز حقوق ماهانه دستمزد.


در روستاهای محروم و دور از راه دور، در مراکز بازداشت و زندان ها و اردوگاه های قربانیان زلزله، و یا در هر مکان دیگر در یک بحران به علت بلایای طبیعی یا جنگ، زنان معمولا حداقل شرایط برای سلامت قاعدگی دارند.

 پد های بهداشتی یک موضوع لوکس نیستند

 

با توجه به آخرین آمار خیریه، یکی از 10 زن در انگلستان نمی تواند به علت فقر بهداشت یا بافر شود.بنابراین، سازمان های غیر دولتی در سال های گذشته در این زمینه فعال هستند تا این نیازمندی های مهم زنان را برآورده کنند و فشار بر دولت برای یافتن راه حلی برای این مشکل، اعمال شود. هلی اسمیت، مدیر یک سازمان غیر دولتی، گفت که از آن خواسته شده است تا کاغذ توالت و بافر ها را برای بسیاری از مدارس در لندن ارائه دهد.


"زنان و دختران از کاغذ توالت بسیار زیادی در طول قاعدگی استفاده می کنند و قیمت پد های بهداشتی یا تامپون ها برای برخی از این خانواده ها بسیار بالا است که در برخی موارد،" او می گوید. "آنها مجبور خواهند شد مجبور به رفتن به مدرسه شوند و حتی سلامت آنها تهدید شوند."


بریتانیا هزینه های بین یک و سه پوند را برای خرید یک بسته از پد های بهداشتی یا بافر ها هزینه می کند. با این حال، بسته به میزان خونریزی در زنان و طول مدت قاعدگی، برآورد شده است که هر زن در این کشور در طول قاعدگی بین دو تا سه پد بهداشتی بسته بندی یا تامپون ها مورد نیاز است. البته، مسئله ارائه مسکن برای درد قاعدگی وجود دارد. با توجه به مطالعات، تنها در OK، هر زن بیش از 18،000 از بهداشت و بافر، مسکن، لباس زیر و سایر لوازم جانبی قاعدگی را صرف می کند.


در ایران، به ویژه پس از افزایش قیمت اخیر و افزایش چشمگیر قیمت پد های بهداشتی، پیشنهاد این محصول به یک نگرانی جدی برای بسیاری از زنان تبدیل شده است. قیمت بسته بندی دستمال های بهداشتی بسته بندی بین 10 تا 20 هزار دیزار بسته به کیفیت است. این رقم نیز باید قیمت شیاف، مسکن و لباس های پایین تر را اضافه کند. هر زن باید حداقل 2 بسته از پد های بهداشتی و نیمی از بسته بندی بسته بندی روزانه را مصرف کند، اگر بخواهد از اصول بهداشتی در این دوره پیروی کند.زنی 38 ساله می گوید: «هیچکس به نیاز زنان فقیر به بهداشت رایگان توجه نمی کند. هزینه بهداشت من و دو دخترم ماهیانه 60 هزار تومان است. این پول شاید برای خیلی ها مضحک به نظر برسد اما برای من که تحت پوشش کمیته امداد هستم مبلغ بالایی است اما من و دخترانم به دلیل هزینه زیاد از شیاف و مسکن و همچنین کیسه آب گرم استفاده نمی کنیم. «دخترم گاهی به دلیل درد و خونریزی روزها در خانه می ماند.


عدم توجه موسسات خیریه و دولت به مشکلات قاعدگی زنان فقیر سلامت آنها را به شدت به خطر انداخته است. سوزان ریاحی، متخصص زنان و زایمان می گوید: «بسیاری از این زنان به دلیل اینکه مجبورند ساعت ها از لباس های بهداشتی استفاده کنند یا از پارچه های غیر استریل و فرصت شستشوی منظم، از عفونت های رحمی و فیبروم رنج می برند». "آنها مجبور نیستند در زیر نور خورشید پخش شوند."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد