فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

اسباب بازی ها چه نقشی در آینده و رشد کودک دارند؟

اگر بازی با اسباب بازی برای کودک دشوار باشد، آن را متوقف خواهد کرد و خود را کاهش می دهد، و از سوی دیگر، اگر بیش از حد ساده باشد، کودک فکر نمی کند.

بازی ها و اسباب بازی ها کودک را در مورد نقش واقعی خود در زندگی آینده آماده می کنند.

رفتارگرایان معتقدند که اسباب بازی ها باید تفکر و تخیل کودک را تشویق کنند یا مفاهیم مختلفی نظیر رنگ ها، اشکال ها و غیره را بدانند و از همه مهمتر، اسباب بازی ها باید بر اساس سن کودک انتخاب شوند.

اگر بازی با اسباب بازی ها برای کودک دشوار است، او متوقف خواهد شد و عزت نفس خود را کاهش می دهد، و از سوی دیگر، اگر بیش از حد ساده باشد، کودک فکر نمی کند؛ بنابراین، انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان بسیار مهم است. شاید والدین در مورد برخی از اسباب بازی ها نظر مثبت داشته باشند، اما این اسباب بازی ها برای کودک جذاب نیستند.

بسیار مهم است که والدین هنگام خرید اسباب بازی های کودکان دقیق تر و حساس تر باشند.

مثلا؛ خرید اسباب بازی هایی که به تقویت تمرکز، تفکر، توجه، خلاقیت و مهارت های حرکتی کودکان کمک می کند.

نکته: دوران کودکی یکی از مهمترین دوره های یادگیری است و اسباب بازی های مربوطه می توانند خلاقیت خود را توسعه دهند و به آنها اجازه دهند زندگی را تجربه کنند.

کودک با اسباب بازی خود دوست دارد و نه تنها بازی می کند.

نوشیدنی های ژان فکر می کنند که هنگام انتخاب اسباب بازی برای کودکان باید توجه شود، زیرا اسباب بازی ها نقش مهمی در شکل دادن به خواسته های عاطفی و روحی کودکان دارند.

  اسباب بازی های مناسب

* اسباب بازی هایی که شکل و اندازه خاصی ندارند و کودک می تواند طعم خود را تغییر دهد، خلاقیت را در کودک ایجاد خواهد کرد.روانشناسان تاکید می کنند که اسباب بازی های خشن تاثیر زیادی در روابط اجتماعی کودکان دارد و در شکل گیری شخصیت آنها موثر است.

وقتی کودکان برای تخریب طرف مقابل با سلاح بازی می کنند، ناخودآگاه با جنایت و شرارت آشنا می شوند و بر روحیه آنها تأثیر منفی می گذارد.

بازی والدین با فرزندان

پروفسور لی پیرمسون معتقد است که کامپیوتر را باید از اتاق بچه ها خارج کرد و والدین باید با بچه هایشان به کوه بروند، پیاده روی کنند یا به مکان های ورزشی بروند و بازی های مورد علاقه بچه ها را انجام دهند تا انرژی عصبی بچه ها تخلیه شود.

هنگام بازی با کودکان به نکات زیر توجه کنید:

* پدر و مادر هر دو باید با کودک بازی کنند، بازی با کودک فقط برای مادر صدق نمی کند.

* هنگام ورود به بازی با کودک، نگرانی و تلفن همراه را کنار بگذارید.

* در حین بازی به فانتزی های کودک ادامه دهید.

* انتخاب بازی را به او بسپارید.

* احساس قدرت را از او سلب نکنید، مثلاً اگر کودک هنگام بازی مشکل داشت، با حوصله کودک را زیر نظر بگیرید و او را به تلاش بیشتر تشویق کنید.

* و خلاصه جوری باهاشون بازی کن که انگار خودت بچه هستی.

و اما چند نکته مهم

* سعی کنید برای کودکان اسباب بازی بخرید تا جنبه محرک داشته باشد.


* بچه ها را کمی تلاش کنید تا به خواسته هایشان برسند و حتی گاهی منتظر بمانند، زیرا اگر بچه ها ببینند همه چیز به راحتی و بدون زحمت برایشان مهیا است، در آینده هم همین انتظار را خواهند داشت.


* بهتر است والدین کودکان خود را با بازی هایی آشنا کنند که نه تنها باعث ایجاد خلاقیت و افزایش تعاملات اجتماعی آنها می شود، بلکه روحیه مهربانی، همدلی و همکاری را در آنها تقویت می کند.

مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد