فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

نکات ضروری بهداشتی در خصوص پریودی و

آیا فکر می کنید همه چیز را در مورد قاعدگی می دانید؟ زنان در طول زندگی خود حدود 450 بار قاعدگی دارند؛ این به این معنی است که شما فرصت های کافی برای یادگیری در مورد آن دارید. با این حال، دوره شما هنوز هم به نظر می رسد گاهی اوقات زمانی که شما حداقل آن را انتظار می رود و شگفت زده شده است. در این مقاله، ما می خواهیم 5 امتیاز را ذکر کنیم که ممکن است بسیاری از شما را در مورد قاعدگی نمی دانند. با ما بمان.

1. آیا می توانید باردار شوید در طول قاعدگی

ممکن است زمان پایان دادن به این تصور غلط قدیمی باشد: قاعدگی شما را از حاملگی محافظت نمی کند. دلایل متعددی برای این ادعا وجود دارد:

اول، برخی از زنان می توانند در طول تخمک گذاری خونریزی کنند و آن را با قاعدگی مخلوط کنند. در طول تخمک گذاری، احتمالا بارداری است؛ بنابراین، اگر شما در این دوره نزدیک هستید، شانس خود را برای بارداری افزایش می دهد.

ثانیا، قبل از اینکه قاعدگی را کامل کنید یا چند روز پس از آن، می توانید تخمک گذاری کنید. از آنجا که اسپرم می تواند در بدن شما تا 3 روز زندگی کند، جنس در طول قاعدگی می تواند باعث بسته شدن اسپرم شود.

بنابراین، در هر زمان از ماه هنگامی که شما در رابطه هستید، از روش های ایمن از روش های پیشگیری از بارداری به عنوان کاندوم استفاده کنید.

2. خونریزی هنگام مصرف قرص ها یک دوره نیست

احتمالا خونریزی هنگامی که شما هفته گذشته قرص های پیشگیری از بارداری را دریافت می کنید [قرص های پیشگیری از بارداری شما هفته گذشته هیچ دارویی را شامل نمی شود و به نام شبه قرص یا قرص شکر نامیده می شود؛ اما این خونریزی قاعدگی است و کمی از دوره مناسب متفاوت است.

تخمک گذاری معمولا در وسط چرخه قاعدگی رخ می دهد. اگر تخم های آزاد از تخمدانها باردار نباشند، سطح هورمون شما کاهش می یابد، که باعث می شود غشای مخاطی به رحم برسد و قاعدگی داشته باشد.قرص های پیشگیری از بارداری جلوگیری از تخمک گذاری. بیشترین قرص های پیشگیری از بارداری هورمون هایی هستند که هورمون ها را در بدن شما در 3 هفته اول تحویل می دهند و در هفته گذشته هیچ هورمونی ندارند. اگر چه این تبلت ها از تخمک گذاری جلوگیری می کنند، آنها از تجمع غشای مخاطی در طول ماه جلوگیری نمی کنند. خونریزی دوره ای که در هفته چهارم اتفاق می افتد، در واقع یک پاسخ به بدن شما کمبود هورمون ها از قرص های شما در هفته گذشته است.

 

 3. قاعدگی در حال تغییر زندگی است

تغییرات دوره ای در زندگی

همه چیز می تواند تغییر کند زمانی که شما احساس می کنید دقیقا می دانید زمانی که قاعدگی دارید. این وضعیت به دلیل تغییرات هورمونی است که در طول زندگی شما رخ می دهد. چرخه قاعدگی شما در اولین قاعدگی طولانی تر است؛ این به این معنی است که فاصله بین دو قاعدگی می تواند طولانی تر باشد. چرخه نوجوانی معمولی می تواند بین 21 تا 45 روز طول بکشد. در طول زمان، این چرخه کوتاه تر و برجسته تر می شود، به طور متوسط ​​21 تا 35 روز است.


تغییرات هورمونی در سال های اروپایی به دلیل تولید کمتر استروژن رخ می دهد. این تغییرات شما را متعجب خواهد کرد. فاصله بین قاعدگی می تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد، و شما ممکن است خونریزی بیشتری یا بیشتر داشته باشید. این مرحله می تواند 10 سال قبل از یائسگی شروع شود. تغییرات تدریجی طبیعی است؛ اما چیزهایی مانند خونریزی فراوان یا کمبود قاعدگی 1 یا چند ماه طبیعی نیست. اطمینان حاصل کنید که با پزشک خود در مورد هر گونه مشکلات غیر معمول صحبت کنید.

4. تامپون ها یا تامپون ها تنها گزینه های شما نیستند

گزینه ها به جای دستمال های بهداشتی

شما گزینه های بیشتری برای صرف دوره خود دارید. جام قاعدگی یک فنجان انعطاف پذیر است که به واژن وارد شده و خون قاعدگی را جمع آوری می کند.همچنین برای قاعدگی هایی که می توانید در روزهایی که شما خونریزی کمتری داشته باشید و در روزهایی که قاعدگی با بهداشت یا بافر سنگین تر است، نیز وجود دارد. در داخل فانوس ها داخل می تواند شسته و استفاده شود. این محصولات نیز در دسترس هستند، زیرا شما می توانید از آنها بیشتر استفاده کنید؛ آنها همچنین زباله های کمتری تولید می کنند. به عنوان مثال، شما نیاز به تغییر تامپون ها یا پد های بهداشتی هر 4 تا 8 ساعت دارید، اما فنجان قاعدگی را می توان تا 12 ساعت استفاده کرد.

این محصولات، مانند پد های بهداشتی یا بافر، مزایا و معایب خود را دارند. در نهایت، بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای شما پس از چندین تلاش و خطاها انتخاب کنید.

5. سندرم پیش از قاعدگی هنوز یک رمز و راز است


1 تا 2 هفته قبل از قاعدگی، علائم به تدریج ظاهر می شود، مانند بی حسی، خواسته ها، نفخ و نوسانات خلقی. این علائم در همه موارد نیست، بلکه بخشی از زندگی بسیاری از زنان است. پزشکان علت دقیق سندرم پیش از قاعدگی را نمی دانند. این علائم به نظر می رسد ترکیبی از تغییرات هورمونی در طول چرخه قاعدگی، تغییرات شیمیایی در مغز و سایر مشکلات عاطفی است که می توانید تجربه کنید: سوالاتی نظیر افسردگی که در دوره قبل از قاعدگی بدتر می شود. علاوه بر این، این شرایط می تواند پس از یک دوره دشوار ادامه یابد.

مطالعات نشان می دهد که گرفتگی قاعدگی مانند معده و درد پشت، و سردرد و نفخ شدن می تواند بر افکار شما تاثیر بگذارد؛ از آنجا که آن را دشوار به تمرکز درد؛ البته، شما می توانید کار خود را به پایان برسانید، اما باید بیشتر کار کنید.

بهترین راه برای کنترل سندرم پیش از قاعدگی، تغییر شیوه زندگی شما است.سعی کنید بیشتر روزهای هفته 30 دقیقه ورزش کنید، 8 ساعت در شب بخوابید و سیگار نکشید. تغذیه نیز بسیار مهم است. پس میوه ها، سبزیجات و غلات کامل را فراموش نکنید و میزان نمک، شکر، کافئین و الکل را کاهش دهید.

اگر این علائم در فعالیت های روزانه شما اختلال ایجاد می کند یا اگر احساس افسردگی یا اضطراب می کنید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. این ممکن است نشانه یک اختلال جدی تری به نام اختلال نارسایی پیش از قاعدگی باشد که نیاز به درمان دارد.


https://e-tonekabon.ir/حقایقی-که-درمورد-شورت-زنانه-مخصوص-پریو/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد