فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

ترفند و اصول چیدمان و مرتب کردن کمد و کشو زنانه

وقتی گنجه را باز می کنید، احساس گیج می کنید؟ آیا فکر می کنید که لباس های زیادی دارید که نمی دانید چگونه آن را ویرایش کنید؟ راه حل این مشکلات، درمان گنجه و حذف کشو است. شما همچنین مطمئن شوید که شما می توانید تمام لباس های مورد علاقه خود را به طور مساوی پوشانده و لباس های قدیمی را که لباس های قدیمی را پوشانید پرتاب کنید.

کمد لباس خود را مرتب کنید

 چک کنید که کدام لباس شما دیگر نمی تواند پوشیده شود

شروع به ویرایش کمد لباس خود را با استخراج مواد خود را. بررسی و طبقه بندی تمام لباس های یک به یک را به جدا کردن کسانی که شما دیگر آنها را حمل می کنید. به عنوان مثال، لباس هایی که دیگر اندازه شما نیست، لباس هایی که دیگر مد روز نیست، لباس هایی که کثیف یا پاره شده و هر لباس است که به هر دلیلی، به مدت طولانی انجام نشده است. کسانی که در شرایط خوب هستند می توانند به خیریه اهدا شوند و بقیه آن را پرتاب کنند.

گاهی اوقات شما فقط به خاطر ارزش معنوی خود لباس را نگه دارید و برای مدت طولانی پوشیده نیستید. هدف دیگر برای این موارد، مانند پتو و پوشش ها را امتحان کنید. به این ترتیب، آنها دیگر فضای موجود در گنجه را اشغال نخواهند کرد.

اگر لباس های روزانه داشتید، تقریبا یک سال پوشیده نشده اید، وقت آن رسیده است که آن را پرتاب کنید. لباس های رسمی نباید برای مدت طولانی پوشیده شوند.

گاهی اوقات شما فقط به خاطر ارزش معنوی خود لباس را نگه دارید و برای مدت طولانی پوشیده نیستید. هدف دیگر برای این موارد، مانند پتو و پوشش ها را امتحان کنید. به این ترتیب، آنها دیگر فضای موجود در گنجه را اشغال نخواهند کرد.

 برای لبه کمد لباس خود، آنها را پس از فصل مرتب کنید

در حال حاضر، پس از انتخاب فقط لباس هایی که می پوشید، باید آن را با توجه به فصل که در آن پوشیده شده است، مرتب کنید.شما می توانید لباس مناسب را برای هر فصل در گنجه قرار دهید و لباس های خود را از فصل گرم یا سرد در یک کیسه در زیرزمین یا مخزن نگه دارید و محل را در زمان تغییر دهید.

 لباس های غیر فصل می توانند آن را در جعبه های زیر تخت ذخیره کنند.

اگر لباس های خود را خارج از گنجه ذخیره نکنید، بهتر است لباس های زمستانی گرم و سنگین را در پایین ترین سطح گنجه نگه دارید.

برای مرتب کردن کمد لباس، آن را مرتب کنید

لباس های خود را پس از استفاده مرتب کنید. معمولا شما لباس زیر، لباس خواب، تی شرت و شلوار هر روز، تی شرت و شلوار، پیراهن، دامن، پالتو، کت و کت و شلوار. شلوار، کت ها و کت ها باید به صورت جداگانه مرتب شوند و ذخیره شوند.

  شما می توانید لباس های خود را در 4 کمربندها مستقر کنید. در هر طبقه شما می توانید لباس های لباس و لباس خواب، تی شرت، شلوار و کت و شلوار را قرار دهید. ضمیمه کت ها و کت ها و از آویز.

بهتر است لباس های بافته شده را جدا کنید تا نرم و نرم تر از لباس های دیگر نباشد.

 برای ویرایش کمد لباس آن را با توجه به امکانات خود ترتیب دهید

در حال حاضر، پس از قرار دادن هر دسته به خصوص در گنجه، شما باید انتخاب کنید که چگونه هر شی در کشو قرار می گیرد. در این زمینه سیستم های مختلفی از تفکر وجود دارد، بعضی از آنها ترجیح می دهند لباس های خود را با توانایی و برخی رنگ ها بکار ببرند.

اگر شما تصمیم به طبقه بندی و استفاده از کمد لباس خود را با توجه به امکانات، سعی کنید لباس را با توجه به طبقه بندی رسمی و غیر رسمی به طوری که در اسرع وقت برای پیدا کردن لباس هایی که می خواهید در گنجه را پیدا کنید. راه دیگر این است که لباس های مشابه جنسی را به دیگری بسپارید.

بهتر است لباس های بافته شده را جدا کنید تا نرم و نرم تر از لباس های دیگر نباشد.دسته بندی و دسته بندی کمد لباس بر اساس رنگ لباس باعث زیباتر جلوه دادن کمد می شود و شما را مشتاق می کند که همیشه آن را مرتب نگه دارید.

 لباس ها را با توجه به نحوه نگهداری آنها بچینید

حالا که تمام لباس ها را دسته بندی کردید، باید تصمیم بگیرید که هر دسته را در کدام کشو قرار دهید. افراد معمولاً از لباس هایی که بیشتر استفاده می کنند در کشوهای بالایی برای مرتب کردن کمد لباس خود استفاده می کنند. لباس های سبک تری در قسمت های بالایی قرار می گیرند تا فشار کمتری به کف ها وارد شود.


برخی از لباس ها ممکن است به فضای ذخیره سازی خاصی نیاز داشته باشند. به عنوان مثال، قرار دادن سدر در کشوی ژاکت برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ضروری است.

برخی از لباس ها باید آویزان شوند یا در چمدان نگهداری شوند. به عنوان مثال، لباس های مجلسی یا لباس های ابریشمی باید آویزان شوند. لباس هایی که به سرعت چروک می شوند باید آویزان شوند. کاپشن های گران قیمت باید در کیسه های مخصوص نگهداری شوند تا در معرض شب پره قرار نگیرند.

لباس ها را تقسیم کنید

هر کشو را به چند قسمت تقسیم کنید

فضای کشوها برای نگهداری انواع لباس بزرگ است. هر کشو را به چند قسمت تقسیم کنید تا لباس مورد نظرتان سریعتر انتخاب شود. برای کشوهای بزرگ، تقسیم به سه قسمت راحت است، اما آنها را تقسیم کنید و کشوهای کوچکتر را به دو قسمت تقسیم کنید.

مثلا کشوی بالایی را به سه قسمت تقسیم کنید. قسمت اول برای لباس زیر حجیم، قسمت دوم دو قسمت جوراب و پیژامه و قسمت سوم برای لباس زیر کوچک است.

از جعبه یا کیف برزنتی استفاده کنید

برای تقسیم فیزیکی کشو می توانید از جعبه های برزنتی یا کیف های بدون جعبه استفاده کنید.این ابزار وضعیت را می توان در اندازه های مختلف خریداری کرد.

با آن شما جدا شده اید و لباس ها را مرتب کرده اید. هنگامی که لازم است، هر بخش را می توان بدون آزاد کردن کل کشو مستقر کرد.

از کشویی برای کشو استفاده کنید

اگر می خواهید فضای و پول را ذخیره کنید، می توانید به سادگی از جداکننده های کمربندها استفاده کنید. شما می توانید از کمربندهای اقتصادی و اقتصادی برای کمربندهای شبیه به میله های پرده استفاده کنید، به جز اینکه این جداساز ها مسطح هستند و می توانند در هر اندازه کشو استفاده شوند. جداکننده های کشویی در هر فروشگاهی که لباس های لباس را به فروش می رسانند، مانند سبد های شستشو و آهن، در دسترس هستند. شما همچنین می توانید یک جداساز برای کمربندهای از کارتن و فوم ایجاد کنید.

راه دیگر این است که از یک جداکننده واقع در جعبه های کارتن با اقلام خریداری شده مانند عینک استفاده کنید. این جعبه ها برای ذخیره جوراب ها، لباس های لباس زیر و خرده فروشی مناسب هستند.

شما می توانید از کمربندهای مقرون به صرفه برای کمربندهایی که شبیه به میله های پرده هستند استفاده کنید، به جز اینکه این جداکنندگان کمربندها مسطح هستند و می توانند در هر اندازه کشو استفاده شوند.

استفاده از قفسه کتاب برای سازماندهی کمد لباس خود را

راه ارزان و راحت برای ترتیب دادن گنجه استفاده از کتاب های فلزی است. این موارد فروش ارزان در فروشگاه های اداری است. قرار دادن آن را در کشو قرار دهید و یک جداساز کشویی داشته باشید.

مشکل این دارنده این است که آنها یک خط مستقیم ندارند و این برای لباس های کوچک به عنوان جوراب مناسب نیست. این ابزار مناسب برای لباس های نورد، شلوار و دوتایی است.

از لوازم جانبی دیگر استفاده کنید که می تواند موانع را جایگزین کند تا کمد لباس خود را ترتیب دهد

بسیاری از ابزارهای دیگر وجود دارد که می توانید به عنوان یک جداساز کشویی برای سازماندهی کمد لباس خود استفاده کنید.برای مثال می توانید از یک قفسه غذای ساده، یک جا تبلت برای وسایل کوچک مانند جواهرات، یک فنجان پودینگ یا یک کاسه بستنی برای جواهرات یا جوراب و جوراب شلواری استفاده کنید.

https://www.iranfunmag.com/چیدمان-و-مرتب-سازی-کمد-دیواری-و-کشو-شورت/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد