فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

بازی درمانی چه فایده ای بر روحیه کودکان دارد؟

بازی یک ضرورت در زندگی کودکان است. کودکان افکار خود را از طریق بازی بیان می کنند و همانطور که بزرگسالان احساسات خود را با کلمات بیان می کنند، این کار را از طریق بازی انجام می دهند.

در طول بازی کودک قادر به حل مشکلات خود می شود و از طریق آن می تواند اعتماد به نفس و روحیه مستقل را پرورش دهد. آنها از طریق بازی احساساتی مانند ترس، غم، شادی و خشم را ابراز می کنند و در نتیجه احساس امنیت و ارزش می کنند.

در بازی کودک نیازهای حسی-حرکتی خود را برآورده می کند و انرژی را تخلیه می کند که باعث افزایش آرامش او می شود، در غیر این صورت اگر این انرژی ممکن نباشد احتمالاً به اضطراب، افسردگی و بیش فعالی تبدیل می شود. 

در واقع بازی به اندازه تغذیه مناسب و احساس صمیمیت و امنیت برای رشد کودک مهم و ضروری است و عاملی است که به رشد افکار و خلاقیت کودک کمک می کند. ویژگی های رفتاری کودکان در بازی های آنها به وضوح مشخص شده است.

به عنوان مثال، یک کودک تشنه قدرت اغلب نقش رهبر، رئیس، فرمانده یا حتی مدیر مدرسه را بازی می کند، یا یک کودک پرخاشگر ممکن است با عروسک ها یا اسباب بازی های خود بازی کند. پرخاشگری به طور مستقیم و غیرمستقیم در بازی کودکان رخ می دهد.

یک کودک پرخاشگر می تواند با چاقو یا قیچی به میزها و اسباب بازی ها حمله کند و محیط را به میدان جنگ تبدیل کند. در واقع کودک با اسباب بازی هایی که در اختیار دارد دنیای خود را طراحی می کند.اگر کودک تمایلی به بازی ندارد، مشاور باید او را تشویق کند،

 اگر کودک ساکت است و بازی نمی کند، مشاور شروع به بازی با اسباب بازی ها می کند و کم کم او را به شرکت در بازی دعوت می کند.اگر کودک تمایلی به بازی ندارد، مشاور باید او را تشویق کند، اگر کودک ساکت است و بازی نمی کند، مشاور شروع به بازی با اسباب بازی ها می کند و کم کم او را به شرکت در بازی دعوت می کند.اگر کودک تمایلی به بازی ندارد، مشاور باید او را تشویق کند، اگر کودک ساکت است و بازی نمی کند،

در طول درمان و هنگام کار با کودکان، درمانگر باید قبول کند که کودک دلایل برای همه چیز را دارد و سوالات زیادی وجود دارد که ممکن است برای کودک مهم باشد، در حالی که او نمیتواند با درمانگر او بحث کند. برای درمانگر موفق به موفقیت در درمان بازی، او باید ویژگی هایی مانند محرمانه بودن، پذیرش و احترام به کودک داشته باشد.

در بازی درمان، شرایط باید برای کودک برای اعتماد به درمانگر خود ارائه شود و احساس کند که افکار و احساساتش از درمانگر مورد توجه قرار گرفته است.

  جهل والدین

در حال حاضر، نادیده گرفتن والدین برخی از کودکان باعث اختلالات عاطفی و اختلالات رفتاری، مانند ترس، خشم، دروغگو، حسادت، انار، وسواس، ناخن ها و غیره، شایع تر می شوند.

در جلسات بازی، منبع اصلی این احساسات شناسایی شده است، و درمانگر به جای نادیده گرفتن یا انکار احساسات و احساسات کودک، پذیرفت و اجازه می دهد که کودک آرام شود و آنها را بیان کند.

در درمان کودکان، بازی نیز به عنوان وسیله ارتباطی استفاده می شود. مشاهده کودک در هنگام بازی، ما می توانیم میزان توانایی و درک او را در زمینه های مختلف مانند ارتباط با دیگران، درک او از مردم و همچنین درک او از خود، رفتارها، احساسات و نحوه برخورد کودک در بازی تعیین کنیم. این به ما کمک می کند تا مشکلات خود را درک کنیم و اینکه چگونه جهان را در اطراف او می بیند.

به عنوان مثال، درمانگر به کودک کمک می کند که به دلیل عدم توانایی استفاده از تجهیزات، با ایجاد فرصت های مناسب، به دلیل عدم توانایی استفاده از تجهیزات، با ایجاد فرصت های مناسب و تشویق آن به غلبه بر اضطراب خود، و به این ترتیب کودک از طریق یک بازی به روش های مختلف، به قوانین بازی کمک نمی کند .در بازی درمانی لازم است درمانگر مواردی را رعایت کند، از جمله برقراری رابطه خوب بین او و کودک، دادن آزادی عمل به کودک، سرزنش نشدن کودک به خاطر اشتباهاتش و توجه کامل به گفتارش. و احساسات

همچنین انتخاب اسباب بازی مناسب بسیار مهم است، به عنوان مثال، کودکانی که وسواس دارند، نمی خواهند با خمیر، گل یا بازی های به ظاهر کثیف بازی کنند، عدم درمان این کودکان باعث ایجاد مشکل در آینده یا کودک بالای 5 سال می شود. او سال هاست که به بازی های حسی-حرکتی می پردازد و ممکن است اختلالات «اوتیسم» یا «خودیاری» وجود داشته باشد.

در واقع بازی درمانی فقط به این معنی نیست که کودک را با اسباب بازی ها بسپارید. هر گاه کودک بتواند با برخورد صحیح با مشکلات و اتفاقاتی که باعث هیجان و اضطراب او شده است کنار بیاید، می تواند با استرس ناشی از آن مقابله کند. اگر کودک نتواند راه منطقی برای مقابله با اضطراب پیدا کند، می ترسد.

به طور کلی می توان گفت که با کمک بازی درمانی می توان کارکردهای منفی و ناسالم عاطفی، عاطفی و رفتاری کودکان را شناسایی کرد و به درمان زودرس ناتوانی های جسمی و ذهنی آنها پرداخت.

https://ravandbazar.ir/بازی-درمانی-و-نقش-اسباب-بازی-در-کاهش-است/55101/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد