فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

با فنگ شویی و اصول چیدمان به اتاق خود آرامش ببخشید!

کمد لباس، اگر چه آنها اهداف زیادی در اتاق خواب ما دارند و بسیاری از لباس ها و لوازم جانبی ما را در بر می گیرند، ما معمولا به آنها توجه زیادی نمی کنیم. کمد لباس فنگ شویی و احترام به اصول و قوانین آن، علاوه بر جلوگیری از هر گونه اختلال در اتاق، فراهم آوردن فضای دور از هر گونه استرس و آشفتگی ذهنی. علاوه بر این ما بیشتر درباره اصول فنگ شویی گاردر صحبت خواهیم کرد و نحوه به درستی آن را در اتاق تنظیم می کنیم.

اهمیت کمد لباس فنگ شویی چیست؟

کمد لباس فنگ شویی یکی از چیزهایی است که بسیاری از ما نادیده می گیرند و بی معنی می کنند. کمد لباس یکی از فضاهای موجود در اتاق خواب است که دارای قفسه ها، کف و کشویی برای ذخیره لباس و ابزارهای ما، و درست به عنوان ابزار و به دست آوردن نظم نیست. این باعث سردرگمی زیادی می شود. از آنجا که کمد لباس اغلب درها هستند، تمام این بی نظمی ها پشت درب گنجه پنهان شده اند. اما فنگ شویی هشدار نمی دهد که هرج و مرج و درهم و برهم پنهان پشت درب نیز تاثیر منفی بر فضا داشته باشد و نمی تواند نادیده گرفته شود.

بنابراین، اگر شما می خواهید اصول فنگ شویی را در خانه خود دنبال کنید و استرس را نگه دارید و از فضا جلوگیری کنید، بهتر است از فنگ شویی در کمد لباس خود شروع کنید.

اصولی که باید در کمد لباس فنگ شویی احترام گذاشته شود

Feng Shui برای کمد لباس شامل بسیاری از قوانین و اصول مانند چگونگی گنجه در اتاق، رنگ کمد لباس، سفارش در قفسه های خود و غیره است. در اینجا برخی از این اصول است.

از درهای آینه Gardby استفاده نکنید

با توجه به آموزه های یونگ، حضور ابعاد بزرگ آینه در اتاق خواب، که به عنوان درب کمد لباس قرار می گیرد، انرژی یانگ را متوقف خواهد کرد، که بر راحتی، صمیمیت روابط و خواب کیفیت تاثیر می گذارد.اگر درهای کمد آینه ای هستند، نیازی به تعویض آن ها نیست. می توانید آنها را در شب با پرده یا پارچه هایی با رنگ های آرامش بخش بپوشانید.

  موارد اضافی را دور بریزید

حذف وسایل و لباس های اضافی و بلااستفاده در کمد که فضا را آشفته تر می کند، یکی از اصول اولیه کمد لباس فنگ شویی است. طبق مطالعات انجام شده، افراد معمولا تنها 20 درصد از کمد لباس خود را به طور منظم می پوشند و درصد زیادی از سایر لباس های قدیمی پوشیده نمی شوند.

می‌توانید تمام لباس‌ها را از کمد بیرون بیاورید و آنها را بررسی کنید، لباس‌هایی را که دیگر نیاز ندارید یا قدیمی هستند بیرون بیاورید، آنها را از کمد بیرون بیاورید و بفروشید یا به افراد نیازمند اهدا کنید. این باعث افزایش انرژی مثبت در کمد و فضای اتاق می شود.

چوب لباسی ها را با لباس ها تراز کنید

چیزهای به ظاهر بی اهمیت مانند چوب لباسی نیز می توانند جریان مثبتی در فنگ شویی در کمد لباس ایجاد کنند. سعی کنید برای کت و شلوار و لباس های سنگین از چوب لباسی های بادوام و برای لباس های نازک و سبک از کمد لباس های نازک تر استفاده کنید. همچنین هماهنگی رنگ و طرح درخت کمد لباس با یکدیگر می تواند فضای کمد شما را منظمتر نشان دهد.

لباس ها را بر اساس رنگ دسته بندی کنید

رنگ نقش مهمی در کمد لباس فنگ شویی دارد. به جای اینکه بفهمید وقتی کمد لباستان را باز می کنید، چه کاری باید انجام دهید، به عملکرد رنگ ها توجه کنید. لباس ها را از چپ به راست و رنگ های تیره به روشن بچسبانید تا چنین نظم بصری در فضای کمد لباس شما ایجاد شود.آخرین کلمه

همانطور که گفته شد یکی از آموزه های اصلی کمد لباس فنگ شویی حفظ نظم و پرهیز از بهم ریختگی است. این به شما اجازه می دهد تا انرژی مثبت در اتاق شما جریان یابد و احساس آرامش بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.

اکنون که کمد لباس فنگ شویی خود را طبق اصول گفته شده در اختیار دارید، چه احساسی دارید؟ بدون شک با دیدن یک کمد لباس منظم و هماهنگ احساس بهتری خواهید داشت.

برای مشاهده اصلاعات اضافی اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد