فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

چه چیزی باعث می شود کودک به اسباب بازی معتاد شود؟

شما ممکن است دیده باشید که کودکان شش تا نه ماه همیشه چیزی در دست دارند. آنها پتو یا عروسک های خود را به آرامش و آرامش می دهند. این می تواند ادامه یابد تا زمانی که کودک پنج سال است.

کودک برای چیزهای خود نگه می دارد

برخی از کودکان این کار را انجام نمی دهند. دیگران به زودی از خواب بیدار می شوند و از خواب بیدار می شوند و نمی روند. کودکان آرامش بخش این اقلام نرم را دارند. همانطور که آنها رشد می کنند و با مادر خود نزدیک تر می شوند، آنها را دوست دارند و عروسک خود را به عنوان یک کودک دوست دارند.

کودکان می توانند این موارد را با آنها در هر کجا که می روند، مصرف کنند. هنگامی که آنها خواب می کنند، آنها بیدار می شوند، سفر می کنند، به یک دکتر یا هر کاری که انجام می دهند، عروسک ها یا اشیاء خود همیشه با آنها هستند.

صرف نظر از تغییراتی که در زندگی این کودکان صورت می گیرد، آنها به عروسک های خود و یا اقلام زیبا نزدیک تر هستند، مانند زمانی که یک کودک جدید متولد خواهد شد، یا زمانی که مادر با آنها نیست، یا زمانی که به مدرسه می رود. وضعیت سخت تر می شود

اگر ما به نیازهای کودکان اهمیتی نمی دهیم یا آنها را تنها زمانی که گریه می کنند، ترک کنند، وابستگی آنها به تجهیزات افزایش می یابد.

چرا کودک بسته به عروسک ها یا اسباب بازی ها تبدیل می شود؟

اکثر کودکان قبل از تبدیل یک سال به چیزی خاص (اغلب پتو، عروسک یا انگشت شست اغلب بستر) بستگی دارند، اما این رفتار معمولا در سن دو سالگی به اوج خود می رسد. این به این دلیل است که اشیاء از همه نوع احساس امنیت می کنند زمانی که بچه های جوان واقعا شروع به کشف جهان و کسانی که در اطراف آنها هستند. علاوه بر این، ترس از دوران کودکی (از تاریکی، غریبه ها، حیوانات) در این سن شروع به جدی می کند.بنابراین کودک تمایل دارد همیشه عروسک یا اسباب بازی همراه خود داشته باشد تا از ترس به آن پناه ببرد.

 

 چه چیزی باعث می شود کودک به اسباب بازی معتاد شود؟

بیشتر کودکان قبل از یک سالگی به چیزی خاص (اغلب پتو، عروسک یا انگشت شست) معتاد می شوند، اما این رفتار معمولا در سن دو سالگی به اوج خود می رسد. این به این دلیل است که وقتی بچه های کوچک واقعاً شروع به کاوش در جهان و اطرافیان خود می کنند، همه نوع اشیا احساس امنیت می کنند. علاوه بر این، ترس های دوران کودکی (از تاریکی، غریبه ها، حیوانات) به طور جدی در این سن شروع می شود. بنابراین کودک تمایل دارد همیشه عروسک یا اسباب بازی همراه خود داشته باشد تا از ترس به آن پناه ببرد.

اگر کودک به اسباب بازی های خود معتاد شد چه باید کرد؟

اول از همه، هرگز کودک خود را به وابستگی خود به عروسک مورد علاقه خود تحریک نکنید و اصرار نداشته باشید که آن را رها کنید. با این حال، می توانید این مراحل را انجام دهید تا به تدریج این کار را انجام دهید تا اعتیاد او کاهش یابد.

اگر کودک شما همیشه عروسک خود را همه جا نگه می دارد و از آن جدا نمی شود نگران نباشید. در سن دو تا پنج سالگی، اکثر کودکان بسته به شرایطی که در آن زندگی می کنند، آماده جابه جایی عروسک ها هستند. به ندرت غیرطبیعی به نظر می رسد که یک عروسک را دوست داشته باشید، اما اگر اینطور است، باید کمی مراقب باشید.

از فرزندتان کمک بخواهید. از او بپرسید که آیا او دیگر در ارتباط نیست. یا پیشنهاد کنید قبل از بیرون رفتن آن را در کالسکه یا صندلی ماشین قرار دهید.

کودک خود را به شستن عروسک های زیبای خود عادت دهید.مثلا عروسک ها را با او در ماشین لباسشویی بیندازید یا اسباب بازی ها و عروسک های او را با دست بشویید. بعد از مدتی آن را کاملاً رها کنید.

اگر به چیزهای جالبی مانند کاردستی، لگو، پازل و اسباب‌بازی‌های ساختمانی علاقه‌مند است، او را وادار کنید تا با آنها بازی کند. این باعث می شود کودک کمتر به عروسک وابسته باشد.

به کودک خود احساس راحتی و آرامش دهید. محیط او را کاملاً ایمن نگه دارید. هر چه ترس و ناامنی کودک کمتر باشد، کمتر به اسباب بازی ها و عروسک هایش وابسته می شود.

بهتر است والدین پتو یا هر وسیله دیگری را که به کودک آرامش می دهد بپذیرند: کودکان خردسال علاقه خاصی به داشتن وسایلی دارند که بتوانند به این سمت حرکت کنند و این به آنها احساس اعتماد به نفس می دهد. داشتن چنین احساسی تدریجی و گذرا است، بنابراین مهم است که کودک شما بداند آنچه او می خواهد برای شما مهم است و شما آن را درک می کنید.

شناسایی مسائلی که باعث استرس می شود: کودکان خردسال نسبت به فضاها و رفتارهای استرس زا حساس هستند، بنابراین با کمک اشیا سعی در کاهش استرس دارند زیرا نمی توانند نگرانی ها و احساسات خود را با کلمات بیان کنند.

 به عنوان مثال، اگر صبح زود با عجله از خانه خارج شوید، ممکن است فرزندتان اصرار کند که عروسک خرگوش خود را همراه خود داشته باشد. یا شب ها که می خوابد وقتی مجبورش می کنید دراز بکشد، دوست دارد لباس مخصوص بپوشد. با شناسایی مشکلاتی که او را تحت فشار قرار می دهد، می توانید قدم بزرگی بردارید. به عنوان مثال، صبح زود از خواب بیدار شوید تا با عجله از خانه بیرون نروید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد