فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

استایل چیست و معرفی چند استایل دخترانه و زنانه

لغت استایل واژه ای بسیار پرکاربرد در حوزه هنر، موسیقی، دکوراسیون و نقاشی است و مهمترین کاربرد آن در صنعت مد و طراحی لباس است. زمانی که شما زیباترین و شیک ترین انواع سبک لباس یا انواع استایل را انتخاب می کنید، با پوشیدن آن احساس شادمانی، قدرت و البته اعتمادبنفس در شما افزایش می یابد. این مساله از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است. با انتخاب یک استایل شیک و زیبا، هورمون دوپامین در مغز ترشح پیدا می کند و احساس آرامشی که به شما می بخشد همانند مصرف داروی آرام بخش است.

از همین رو نیاز است تا انواع استایل های شیک و جذاب را بشناسید. با پوشیدن یک سبک لباس عالی، شما به روح و جسم خود اهمیت می دهید و انرژی مثبتی که از این کار دریافت می کنید فوق العاده زیاد است. احساس ارزشمندی و لیاقتتان دو صد چندان خواهد شد.


در ادامه این یادداشت با انواع استایل لباس و ویژگی های آن ها آشنا خواهیم شد. زیبایی و آراستگی نیاز هر انسانی است و در ضمیر ناخودآگاه هر فردی تمایل به زیبا بودن و آراستگی نهادینه شده است.

اما از نظر عوام کلمه استایل به معنی نوع و سبکی از لباس پوشیدن، استفاده برخی اکسسوری ها که ممکن است یک پیام خاص را انتقال دهند؛ می باشد.


تیپ، استایل و شیوه لباس پوشیدن شخص می تواند برگرفته از ارزش ها و اعتقادات او باشد. البته می توان کلمه استایل را بسط داد و تنها صرفا مختص لباس پوشیدن ندانست. استایل می تواند در برگیرنده حالات، رفتار و برخوردهای خاص یک فرد باشد. در ادامه ساخت انواع استایل را آموزش می دهیم.


معرفی استایل های دخترانه و ترند

استایل ترندی Trendy

استایل مد روز یا ترندی، مختص دختری است که همیشه اخبار دنیای مد و لباس را دنبال می کند و از آخرین اخبار و تغییرات مد آگاه است؛ به همین دلیل با تغییر هر فصل سبک لباس پوشیدن او نیز با توجه به آیتم های ترند و مد روز عوض می شود. او از این کار لذت می برد و انرژی و هیجان درونی اش با این کار تامین می شود.


دختری که طرفدار استایل ترندی است، جسورانه به دنبال تغییر و تحول است و از ریسک کردن هیچ گونه هراسی ندارد. او از استفاده اکسسوری ها و المان های جدید لذت می برد و از همین رو تقریبا همیشه با ظاهری جدید و متفاوت در جامعه ظاهر می شود.

استایل کژوال Casual

در نگاه اول ممکن است با توجه به معنی واژه کژوال (تصادفی، غیر جدی و اتفاقی) شلخته بودن و نامرتب بودن این تیپ بنظر برسد؛ اما این مساله اشتباه است! در استایل کژوال زیبایی و آراستگی بیشماری وجود دارد که هیچ جایی برای شلختگی وجود ندارد. دخترانی که به دنبال استایل کژوال هستند، فارغ از ترندی ها و لباس های مد روز به دنبال راحتی بیشتر در پوشش خود هستند.


ظرافت، هماهنگی، سادگی، راحتی، زیبایی و جذابیت در این سبک لباس پوشیدن موج می زد. از پرطرفدارترین استایل های دخترانه در سرتاسر دنیا استایل کژوال است.


پیشنهاد برای ساخت استایل کژوال: پوشیدن شومیز ساده جدید و حریر از زیر مانتوهای جلوباز هم خیلی ترند و بسیار زیبا است، بنظرتان چه مدل شومیزی برای این تیپ مناسب است؟ درسته شومیزهایی که تک رنگ و ساده هستند. اگر تیپ تان اسپرت است و برای فعالیت های روزمره مثل خرید، کلاس رفتن و پیاده روی است؛ از شومیز تک رنگ ساده جنس نخی استفاده کنید که با رنگ مانتو شال تان هماهنگی داشته باشد. حالا اگر مانتوتان مجلسی و لوکس است و می خواهید بروید یک دورهمی یا مجلس رسمی بهتر است که شومیز ساده که می تواند از جنس پارچه حریر باشد (نمای خیلی خوبی دارد و خنک هست) از زیر مانتوتان بپوشید که وقتی وارد مجلس شدید با خیال راحت مانتو را از تن تان در بیاورید و بدرخشید.

click here

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد