فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

روانشناسی رنگ ها

بر مبنای روانشناسی رنگ، نمی توان تاثیری که رنگ ها بر روی خلق و خو و حالات روحی افراد می گذارند را نادیده گرفت. تئوری روانشناسی رنگ در طراحی مد و لباس، مقوله ای ثابت شده است و این مساله را بیان می کند که؛ احساسات درونی هر فرد می تواند رنگ هایی را که انتخاب می کند و می پوشد را کنترل نماید و از سویی دیگر؛ همین رنگ ها می توانند احساسات ما را تحت الشعاع قرار دهند.


با انتخاب رنگ ها و آگاه شدن از روانشناسی رنگ، می توان به شناختی عمیق از لایه های درونی و پنهانی شخصیت افراد دست یافت. نظریه دیگری از متخصص مد و نویسنده کتاب "Color Your Style" است با این مضمون که؛ هر چقدر کمد لباس هایتان پر از لباس ها با رنگ های مختلف باشد؛ در نهایت باز شما در اکثر مواقع به سراغ یک رنگ خاص می روید؛ به این دلیل که شما با آن رنگ احساس آرامش، راحتی و اعتمادبنفس بیشتری دارید.


تمام صحبت های بالا نشان دهنده اهمیت موضوع روانشناسی رنگ هاست و با شناخت نکاتی در این باب می توانید به راحتی شخصیت خود و دیگران را بشناسید و بدانید که چه لباس هایی را با هم ست کنید.

شخصیت شناسی رنگ مشکی:

اگر شما این رنگ را بیشتر در استایل خود استفاده می کنید، شخصیت پیچیده و پررمز و رازی دارید که در برخی مواقع جدی نیز می شود. در صورتی که استایل سرتاپا مشکی خود را گاهی با برخی اکسسوری ها با تم رنگی نارنجی ست می کنید؛ نشان دهنده شخصیت پرانرژی تان است. در مقابل آن افرادی که همیشه لباس های یکدست مشکی را می پوشند و سادگی رنگ مشکی را ترجیح می دهند؛ این افراد بسیار پیچیده و سرشار از رازهای مگو هستند.


استایل با رنگ مشکی:

به شما طرفداران استایل یکسره با رنگ مشکی پیشنهاد می کنیم که؛ می توانید استایل تیره خود را با رنگ های طوسی زغالی، کرم، قرمز و یا یک رنگ چشمک زن و جیغ دیگر ست کنید. با این کار شما استایلی جذابتر و البته به روز تر مطابق المان های دنیای مدرن امروزی برای خود خواهید ساخت.

سبزپوشان چه شخصیتی دارند؟

نماد رنگ سبز:

رنگ سبز نمادی از آرامش، احساس خرسندی و روحیه مثبت است. نویسنده کتاب More Alive With Color معتقد است که رنگ سبز انرژی خود را از طبیعت می گیرد و از همین رو است که چشم را نوازش می دهد و همان احساس آرامش و لطافتی را به شخص و اطرافیانش می بخشد که شما در میان طبیعت و گل ها دارید.


شخصیت شناسی رنگ سبز:

افرادی که به رنگ سبز علاقه دارند؛ اغلب در مناطق سبرسبز و خوش آب و هوا زندگی می کنند و ارتباط نزدیکتری با طبیعت دارند. این افراد از نظر شخصیتی انسان هایی آرام، مهربان و دارای روحیه محتاط هستند. اگر شما نیز بیشتر اوقات تمایل به پوشیدن رنگ سبز دارید؛ دارای یک شخصیت آرام و حساس هستید که به تناسب کامل همه جزئیات اهمیت می دهد.


شما به دیگران کمک می کنید و دوست دارید در مسیر موفقیت سایر افراد نقشی داشته باشید؛ از این جهت جایگاه و روابط اجتماعی خوبی نیز دارید.


استایل با رنگ سبز

برای بانوان سبزپوش پیشنهادی در جهت داشتن استایلی زیبا داریم. شومیز ساده بلند و تک رنگ به رنگ سبز را به همراه شلواری راسته یا مام استایل با رنگ سبز خاکی بپوشید و برای بهتر دیده شدن تیپ تان می توانید از یک شال قرمز و یا سایر اکسسوری هایی به رنگ قرمز استفاده کنید. این ترکیب، بسیار کامل و کاربردی خواهد بود. در پیاده روی ها و استفاده روزمره از این تیپ استفاده کنید. شومیزهایی که تک رنگ و ساده هستند.


اگر تیپ تان اسپرت هست و برای فعالیت های روزمره مثل خرید، کلاس رفتن و پیاده روی است؛ از شومیز تک رنگ ساده جنس نخی استفاده کنید که با رنگ مانتو شال تان هماهنگی داشته باشد. حالا اگر مانتو مجلسی و لوکس است و می خواهید بروید یک دورهمی یا مجلس رسمی بهتر است که شومیز از جنس پارچه حریر باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد