فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

چگونه مانند مدلینگ ها لباس بپوشیم؟

چگونه رنگ ها را با یکدیگر ست کنیم؟

رنگ های خنثی رنگ های بسیار کاربردی

به رنگ های قهوه ای، مشکی، سفید، خاکستری و بژ رنگ های خنثی گفته می شود. این رنگ ها را می توان یکی از پرکاربردترین رنگ های لباس در نظر گرفت در کمد لباس های یک خانم قرار دارد. در هر فصل، موقعیت و مراسمی می توان آن ها را پوشید و استفاده نمود.


برای پیشنهاد می توانید یک بلوز یا زیباترین شومیز زنانه شیک را با رنگی خنثی انتخاب کنید و از زیر کت یا مانتو خود بپوشید. نکته بعدی در خصوص ست کردن این رنگ ها با رنگ زرد مایل به سبز است. رنگی با نام اصلی Chartreuse. می توانید با جستجو نام اصلی آن در اینترنت مدل های آن را مشاهده کنید.


شومیز زنانه شیک مدل های متنوعی دارد که ظاهری بسیار جذاب داشته که از پارچه های خاصی دوخته شده که توی تن به اصصلاح خوب می نشیند و تنخور خوبی دارد. انواع شومیز زنانه شیک با رنگ های خیلی دلبرانه و دخترانه در بازار وجود دارد که این روزها بسیار ترند شده که دختران جوان برای روز خواستگاری یا روز بله برون خود از مدل های شومیز دخترانه شیک انتخاب می کنند و یک شب بیادماندنی را برای خود می سازند.

با رنگ قهوه ای چه لباسی بپوشیم؟

تقریبا این را همه شما می دانید که یکی از کاربردی ترین ترکیب ها، ست رنگ قهوه ای با مشکی است. اگر این ترکیب رنگی از نظر شما بسیار تیره است، رنگ های سفید یا قرمز را وارد استایل خود کنید. روش متداول دیگر برای ست کردن لباس قهوه ای، قرار دادن طرح های پلنگی با زمینه رنگی قهوه ای و مشکی در استایل تان است.


رنگ قرمز را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

یکی از دوست داشتنی ترین و متداول ترین ترکیب رنگ ها: ست قرمز و مشکی است که هیچ گاه تکراری نشده و از مد نمی افتد. سایر رنگ هایی که می توان در کنار رنگ قرمز قرار داد رنگ هایی هستند مانند:


آبی

زرد

سفید

مشکی

سفید

طوسی

کرم

سبز روشن

پوشیدن رنگ های خنثی (کرم، طوسی و سفید) در کنار رنگ قرمز به شما شخصیتی جسور می بخشد.


لباس سبز رنگ با چه رنگ هایی ست می شود؟

رنگ هایی که با سبز می توان ست نمود:


زرد

طوسی

مشکی

خردلی

لیمویی

بلوطی

آبی روشن

نارنجی

قهوه ای

توضیحات: نشان بهترین ترکیب تعلق می گیرد به ست رنگ سبز و لیمویی. البته که از ترکیب زیبایی که رنگ سبز و بلوطی با یکدیگر می سازند نیز نمی توان غافل شد؛ این ترکیب رنگی مناسب برای افرادی است که دچار گرفتگی یا فشار خون بالا هستند.


ترکیب رنگی که تقریبا با همه نوع رنگ پوستی همخوانی دارد؛ ست رنگ های سبز یشمی با آبی روشن یا ارغوانی است. این ترکیب یکی از آرامش بخش ترین رنگ ها است که استرس را کاهش می دهد و رنگ پوست را چند درجه روشن تر نشان می دهد.


رنگ سلطنتی بنفش را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

در ابتدا بگویم که این رنگ خاصیتی آرامش بخش دارد و زمانی که خسته هستید یا نیاز به ریلکس شدن دارید می توانید به رنگ بنفش نگاه بیاندازید. بهترین رنگی که با رنگ بنفش به اصطلاح می آید، رنگ زرد است که به شما احساس شادی می بخشد و و خلق و خوی تان را بهبود می بخشد.


سایر رنگ هایی که با رنگ بنفش قابل ست شدن هستند:


صورتی

یاسی

طلایی

زرد

https://titrekootah.ir/چگونه-مانند-مدلینگ-ها-لباس-بپوشیم؟/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد