فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

شومیز زنانه بیشتر با چه لباسی هماهنگه؟

ست کردن شومیز زنانه

اگر به یک مهمانی دوستانه و ساده دعوت شده اید، می توانید یک شومیز ساده را با یک شلوار طرح دار بپوشید. برای اینکه کمی از سادگی خارج شوید استایل خود را با یک گردنبند بلند و دستبند طلایی کامل کنید.

اگر شما جزء طرفداران پروپاقرص شلوار جین یا لی هستید، پیشنهاد ما ست کردن یک تاپ با مدلی که از زیر سینه گشاد می شود با یک شلوار جین دخترانه است. راستی پوشیدن صندل دخترانه نیز فراموش نکنید.

برای داشتن یک تیپ جذاب برای شب یلدا بهتر است بروید به سراغ تم قرمز و مشکی. شومیز زنانه قرمز رنگ را با یک دامن کوتاه چین دار قرمز ست کنید و یا اینکه دامن تان را با ترکیب رنگی قرمز و مشکی انتخاب کنید. خب برای کامل کردن استایل یلدایی پیشنهاد ما استفاده از اکسسوری هایی مانند کمربند مشکی و گردنبندهای طرح هندوانه و انار است.

اگر طرفداران استایل کلاسیک هستید، انتخاب تان را شومیز گلدار قرار دهید. شومیزهای گلدار با یک دامن جین کوتاه ست کنید تا یک تیپ تابستانی جذاب برای خود بسازید.

اگر به دنبال ظاهری متفاوت و شرقی هستید می توانید شومیز طرح سنتی طرح هایی مانند: بته جقه و حاشیه دوزی را با یک دامن بلند بپوشید. این مدل تیپ معروف به استایل شرقی، هندی و یا بوهو است و طرفداران خاص خود را دارد. تکمیل کننده تیپ تان یک کفش یا صندل تخت می تواند باشد.

  شلوار چهارخانه بهترین انتخاب برای هماهنگی با کاغذ است

شومیز در اصل واژه ای فرانسوی است که برای بلوزهای مردانه باز و دکمه دار به کار می رود، بنابراین زمانی که این کلمه و اصطلاح وارد زبان فارسی شد، در اصل برای بلوزهای ابریشمی در جنسیت زنانه استفاده می شد، یعنی به بلوزهای مجلسی زنانه که از ابریشم ساخته می شدند، شومیز می گفتند. که بعدها دامنه کاربرد این کلمه گسترش یافت و اکنون به انواع بلوز و تیشرت کاغذی زنانه اشاره دارد.

این مقدمه را گفتم که بگویم بلوزها معمولاً بلوزهایی هستند که در مهمانی ها و مجالس می پوشند، از طرفی همه می دانیم که بهترین شلوار برای استفاده در مکان ها و موقعیت های گفته شده، شلوار پارچه ای است!


بنابراین از دیدگاه طراحان مد، انواع شلوارهای پارچه ای بهترین انتخاب برای هماهنگی با لباس های رسمی و رسمی محسوب می شوند. حالا بررسی می کنیم که چه نوع پارچه ای با هر نوع پارچه شلواری می آید.

چه نوع لباس زیری با دمپایی های چاک دار جلو می آید؟

شلوارهای بافته شده با چاک در جلو که به شلوار بوت معروف است، یکی از پرطرفدارترین شلوارهایی است که در چند سال گذشته بیشترین فروش را داشته است.بنابراین ممکن است قبلاً یکی از این شلوارها را خریداری کرده باشید و اکنون بخواهید آن را با یک پیراهن هماهنگ ست کنید.


خبر خوب این است که شلوار پارچه ای را می توان تقریبا با هر نوع بلوزی ست کرد، برای مثال می توانید این شلوار را با بلوزهای حلقه ای حریر یا تاپ و نیم تنه یا حتی بلوزهای آستین بلند ست کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که از آنجایی که دمپایی ها و شلوارهای چاک دار در جلو کمی بلند هستند و همچنین قسمت ساق پا نسبتاً پهن است، هرگز با دامن های بلند ست نمی شوند! بنابراین اگر کاغذ شما آنقدر بلند است که روی شلوار بیفتد، حتما آن را داخل شلوار فرو کنید تا زیباتر به نظر برسد.

نکته مهم بعدی این است که اگر دمپایی های جلوی پاره شده شما پارچه ای نیست، بلکه از جین یا کبریت است، بهتر است آن ها را با لباس های رسمی و شب ترکیب نکنید. این مدل شلوار بوت کات معمولاً با تاپ های برش خورده، لباس های بدن و شورت های ورزشی ست می شود و گزینه خوبی برای مهمانی ها، تولدها و مناسبت های غیررسمی است.


شلوار گشاد با چه کتانی می آید؟

 نوع دیگری از شلوارهای پارچه ای که باید هنگام بحث در مورد انواع شلوارهای کاغذی بررسی کنید، شلوارهای پارچه ای هستند.شلوارهای گشاد به آن دسته از شلوارهایی با تاپ گشاد گفته می شود که اغلب در دسته بندی شلوارهای رسمی و دنگی قرار می گیرند.

این شلوار با بلوزهای آستین بلند حریر یا ساتن زیباتر می شود اما می توانید آن را با بلوزهای حلقه دار هم ست کنید. اما در کل به این نکته توجه داشته باشید که شلوار پارچه ای را باید با پیراهن های رسمی ترکیب کرد و با تی شرت یا پیراهن های اسپرت ترکیب چندان جالبی نخواهد بود.


کت های کوتاه زنانه نیز انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن با شلوارهای گشاد و بلوزهای ابریشمی با آستین حلقه ای هستند و مطمئنا استایل شما را کامل خواهند کرد.

از طرفی بهتر است شلوار جین گشاد را با بلوزهای اسپرت و بلوزهایی که به شکل مانتو و گشاد مانند بلوزهای مردانه هستند ترکیب کنید. شما می توانید این سبک را برای موقعیت های غیر رسمی انتخاب کنید، مانند زمانی که می خواهید برای خرید یا جلسات دوستانه آماده شوید.

چه نوع پارچه ای با شلوارهای پارچه ای راسته می آید؟

شلوارهای راسته نسبت به سایر شلوارهای پارچه ای راحت تر ست می شوند و تقریباً می توانید آن را با هر الگوی کاغذی ست کنید و استایلی رسمی، شیک و زنانه برای خود ایجاد کنید.مثلا اگر قرار است در گروهی شرکت کنید که دوست ندارید لباس کوتاه بپوشید، می توانید یک شلوار پارچه ای راسته را با یک پیراهن قد 75-80 ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و امروزی داشته باشید و من خجالت نمی کشم. . بلوزهای ابریشمی و ساتن با کراوات نیز انتخاب خوبی برای ست کردن با شلوارهای پارچه ای راسته هستند.

برای ست کردن شلوار پارچه‌ای مامان‌فیت با کاغذ نیز می‌توانید از همین نکات پیروی کنید، زیرا شلوارهای پارچه‌ای مامان‌فیت تقریباً شبیه شلوارهای راسته هستند، با این تفاوت که جاذب نیستند و کمی گشادتر هستند.

مقاله اصلی راهنمای ست کردن انواع شومیز زنانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد