فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی لاکچری

طراحی داخلی فروشگاه – ویترین

نکته مهم این است که طراحی فوق باید بر اساس منافع عمومی باشد. زیرا مشتریانی که اکثرا خانم ها هستند و علاقه زیادی به این مسائل دارند با دیدن ویترین جواهر فروشی در مورد تمامی زیورآلات موجود در فروشگاه قضاوت بیشتری می کنند. ویترین های جواهر فروشی در برخی موارد بیشتر از محیط داخلی در جذب مشتری موثر هستند که این امر به سلیقه و تجربه طراحان داخلی فروشگاه بستگی دارد.


طراحی داخلی فروشگاه – ورودی

این اولین قسمت ورودی فروشگاه شما است که تقریباً شامل پنج تا پانزده قدم اول مشتری است که بستگی به اندازه فروشگاه و همچنین اندازه آن دارد که می تواند از چند سانتی متر تا چند متر متغیر باشد. ورودی طلافروشی بعد از ویترین برای جذب مشتری بسیار مهم است.


در برخی موارد مشتریان بدون توجه به نمایشگر طلا وارد فروشگاه می شوند و گاه برای استعلام قیمت طلا یا سکه اقدام می کنند. محوطه ورودی طلافروشی یکی دیگر از عوامل مهم در ماندگاری بیشتر مشتری در طلافروشی و گشت و گذار در جواهرات است. بنابراین نورپردازی بهینه، نصب صفحه نمایش (nv) که حامل تبلیغات شغلی شماست و همچنین پالت رنگی جذاب می تواند در جذب مشتری موثر باشد.


طراحی داخلی فروشگاه – چیدمان داخلی

طراحی داخلی فروشگاه – چیدمان داخلی

طراحی داخلی فروشگاه – چیدمان داخلی

طلافروشی مکانی است که تمامی اقلام موجود در آن گران قیمت و با ارزش است که باید با طبقه بندی مناسب به بهترین نحو دسته بندی شده و تمامی موارد امنیتی در این چیدمان در نظر گرفته شود. زیرا این یکی از پارامترهای اصلی در طراحی داخلی طلافروشی ها می باشد. چیدمان طلافروشی و بررسی طراحی دکوراسیون مغازه از دیگر موارد مهمی است که در خرید و جذب مشتری بی تاثیر نخواهد بود.ارزیابی طراحی مناسب

طبق نظرسنجی انجام شده در بین طلافروشی ها، تقریبا نود درصد مشتریان هنگام ورود به طلافروشی ناخودآگاه به سمت راست مغازه توجه می کنند. بنابراین، طراحان داخلی سمت راست فروشگاه را دیوار قدرت می نامند. در طراحی داخلی فروشگاه، قرار دادن زیورآلات خاص و جدید و همچنین جواهرات پرطرفدار و طلای مورد استفاده مشتریان پیشنهاد می شود. به این ترتیب چشم هر مشتری به سمت این زیورآلات جلب می شود و در نتیجه راندمان فروش افزایش می یابد.


انتخاب یک محیط استراتژیک برای کالاهای ضروری

در این قسمت طراحان داخلی باید برای جلب توجه و نظر مشتریان در طراحی داخلی جواهر فروشی تلاش کنند. یکی از مواردی که می توانید در این قسمت پیاده سازی کنید استفاده از کاراکترهایی است که برای کلاینت ها سرعت گیر محسوب می شوند. به عنوان مثال استفاده از تابلوهایی که بر اساس قیمت گذاری طلا، سکه و ارز در فروشگاه طراحی شده اند می تواند در این فضا مهم و ضروری باشد. بنابراین، مشتریان را تشویق می کند که در این زمینه قدردانی و دقت بیشتری داشته باشند.


تمامی عناصر ذکر شده از نکات مهم و ضروری در طراحی دکوراسیون مغازه می باشند که در طراحی طلافروشی باید به آن ها توجه کرد.


انواع متریال مناسب برای طراحی داخلی فروشگاه

یکی از مهم ترین جهت ها در طراحی داخلی فروشگاه (دکوراسیون داخلی) می باشد. در این سری از طرح ها باید هم به موقعیت جواهر فروشان و هم به راحتی خریداران و دسترسی آنها به امکانات موجود در فروشگاه توجه کنید. یکی از مهمترین مراحل در مرحله اجرا، تعیین متریال مناسب برای طلافروشی است که با توجه به متراژ داخلی با قیمت تمام شده ویترین مورد نظر رابطه مستقیم دارد. همه مواد از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند.کارگاه

در کفپوش مغازه ها طراحان داخلی از پارکت، سنگ، کف پوش، سرامیک و ... استفاده می کنند.در ادامه سعی می کنیم پرکاربردترین متریال ها در طراحی داخلی طلافروشی ها را بیان کنیم. البته باید توجه داشته باشیم که متریال کف هر فروشگاه به حوزه فعالیت فروشندگان بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه لوازم آرایشی یا پوشاک دارید، بهترین متریال استفاده شده در این مکان لمینت یا سرامیک است.


لمینت-پارکت

این سری از کفپوش ها یکی از زیباترین متریال های موجود در طلافروشی به شمار می رود. چون بسیار بادوام است. تفاوت این دو ماده در نوع آنها به شرح زیر است:


جنس پارکت کاملا چوبی است و با استفاده از چسب در کف فروشگاه نصب می شود اما لمینت از خرده چوب و همچنین چسب ساخته شده است و به کمک شیارهایی به یکدیگر متصل شده و در لبه دیوارها نصب می شود. نحوه کنترل قرنیزها از نظر رنج قیمت، لمینت ها بسته به عواملی مانند کیفیت، ضخامت و برند محصول متفاوت است.


البته لازم به ذکر است که پارامترهای دیگری مانند هزینه نصب و کلیه لوازم جانبی که در حین اجرای پروژه استفاده می شود نیز بر قیمت نهایی متریال کف طلافروشی تاثیرگذار است.


سرامیک

از دیگر مصالح به کار رفته در طراحی داخلی طلافروشی در کف مغازه می توان به سرامیک اشاره کرد. سرامیک علاوه بر زیبایی در اندازه ها و شکل های موجود در بازار، مشکلات احتمالی را در حین اجرا نیز به حداکثر می رساند. تولیدکنندگان و تولیدکنندگان سفال، این ماده را که می توان یکی از مواد کاربردی در مغازه ها دانست، به درجه یک و دو دسته بندی می کنند که تفاوت آن ها فرآوری و تولید است.اگر سرامیک چینی را در رتبه اول قرار دهیم، در کنار کیفیت بسیار بالای لعاب، بدنه مقاومی نیز دارد که باعث افزایش قیمت آن نسبت به سرامیک های درجه دو شده است.


در ادامه طراحی داخلی طلافروشی، در اجرای طرح کف مغازه باید به این نکته توجه کنیم که سرامیک های اسپانیایی و ایتالیایی از نظر کیفیت و سایز نسبت به سایر سرامیک ها با هم تفاوت دارند که همین امر باعث شده است که از سرامیک بالاتری برخوردار شوند. کلاس قیمت قیمت نصب و همچنین مواد استاندارد و کاربردی برای تمامی سرامیک ها یکسان است.


سنگ های کف

این سنگ ها که یکی دیگر از متریال های مورد استفاده برای کف مغازه ها هستند، زیبا و بسیار مقرون به صرفه هستند. سنگ های کف دارای تنوع زیادی هستند و در عین حال می توان گفت این سنگ ها کاملا طبیعی هستند. فقط از نظر اندازه و رنگ در طرح، از قطعه ای به قطعه دیگر متفاوت هستند. این سنگ ها در دسته سرامیک قرار می گیرند و به درجه یک و درجه دو تقسیم می شوند که تنها تفاوت آنها در یکسان بودن سنگ ها است.


تمامی موارد ذکر شده متریال کف می باشد که توسط مجرب ترین معماران در طراحی داخلی طلافروشی ها اجرا می گردد.


سقف

یکی دیگر از عوامل مهمی که در طراحی داخلی فروشگاه ها نقش بسزایی دارد سقف فروشگاه است. این سقف ها را می توان به صورت تزئینی یا ساده طراحی کرد. سقف های ساده از صفحات مربع با ابعاد (60*60) ساخته شده است که در اکثر فروشگاه ها به همراه وسایل روشنایی ال ای دی اجرا شده و محیط شما را به صورت استاندارد روشن می کند.


اما در مورد سقف های دکوراتیو باید مشخص کنیم که با توجه به اندازه های موجود و همچنین نوع فروشگاه توسط طراحان داخلی طراحی و اجرا می شوند.طراحان داخلی برای اجرای این سری سقف ها از کناف استفاده می کنند.این گچ تخته ها با استفاده از پروفیل های گالوانیزه در دیوار و سقف طراحی شده اند. لازم به ذکر است که از انواع قالب در سقف های تزئینی و همچنین فرمی با نورهای مخفی استفاده می شود.


مواد فلزی

در هر طراحی داخلی طلافروشی استفاده از شیشه و متریال فلزی باعث جذابیت مغازه می شود که توسط طراحان داخلی و معماران اعمال می شود. ترکیبی از استیل و شیشه، نوارهای فولادی در کف مغازه، مهر و موم برنزی و غیره. می تواند کارایی مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ها ایجاد کند.


هزینه طراحی دکور طلا فروشی بر اساس متریال به کار رفته در آن امکان پذیر نخواهد بود بلکه مالکان باید قبل از طراحی داخلی بودجه ای را که در اختیار دارند تعیین کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد