فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

نقطه صفر سئو: برای سئو از کجا شروع کنیم؟

سئو و بهینه سازی وب سایت فرایندی پیچیده، دقیق و تخصصی است. هنگام بهینه سازی سایت ممکن است کوچکترین اشتباهی موجب نابودی جایگاه فعلی وب سایتتان شده و آسیب های جبران ناپذیری به وب سایت شما وارد کند.

اما این به معنی سختی یا آسانی یادگیری سئو نیست!

سئو فرایندی بسیار شیرین و لذت بخش است که با یادگیری آن می توانید علاوه بر بهینه سازی وب سایتتان، تبدیل به یک متخصص سئو شده و از این طریق کسب درآمد کنید.

من در این سایت از ابتدایی ترین گام ها برای راه اندازی یک وب سایت یعنی ثبت دامنه، خرید هاست، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و پرترافیک، انتخاب قالب مناسب برای وب سایت، تعیین عنوان مناسب برای صفحات سایت و … تا مباحث پیشرفته مانند آشنایی با الگوریتم های گوگل، لینک سازی و … را به طور کامل و دقیق توضیح خواهم داد.

کافیست این سایت را با دقت و به طور کامل زیر رو کنید، آموخته های خود را گام به گام بر روی وب سایتتان پیاده سازی کنید و تا رسیدن به هدف موردنظر یعنی رتبه اول در کلمات کلیدی هدف، دست از تلاش برندارید.

 

 شرایط عمومی یک وب سایت آماده برای سئو

برای اینکه بتوانیم نتیجه مناسبی از سئو بگیریم، لازم است که وب سایتمان شرایط اولیه ای داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:


انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت

استفاده از هاست معتبر و بدون قطعی

استفاده از یک قالب استاندارد و مناسب

در ادامه، هر کدام از این موارد به طور کامل توضیح داده خواهد شد که می توانید با مطالعه آنها شرایط اولیه وب سایتتان را فراهم کرده و برای آغاز عملیات سئو آماده شوید.


دامنه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اولین و شاید مهم ترین قدم در راه اندازی یک وب سایت انتخاب نام دامنه است. نام دامنه تأثیر بسیار زیادی در برندسازی و موفقیت یک وب سایت دارد. توصیه می کنم قبل از انتخاب نام دامنه برای وب سایتتان، با کمی صبر و حوصله به نکاتی که در این بخش اشاره شده توجه کنید

تا انتخاب بهتر و منطقی تری داشته باشید.


از نام های کوتاه استفاده کنید

اولین نکته ای که هنگام انتخاب نام دامنه باید به آن توجه کنید این است که از نام های کوتاه استفاده کنید. تمامی هدف هنگام انتخاب نام دامنه این است که کاربر بتواند در اولین نگاه، این نام را سریع و راحت در ذهن خود ثبت کند و نیازی به یادداشت کردن آن نداشته باشد. بسیاری از برندهای مطرح جهان مانند سونی، سامسونگ، ال جی، گوگل و … از نامهای کوتاه هنگام نام گذاری برندشان استفاده کرده اند.


پس مهم است که نام دامنه تا حد امکان کوتاه باشد تا به خاطر سپردن آن ساده تر باشد.

نام هایی با یک نوع املا و شیوه نگارش

یکی دیگر از مواردی که در به خاطر سپردن نام دامنه وب سایت شما تأثیرگذار است، املا و شیوه نگارش آن است. به عنوان مثال کلمه «نصیری» تنها یک حالت نگارش دارد و به صورت nasiri نوشته می شود.

اما تصور کنید شما بخواهید از کلمه ای مانند «صوفیه» برای نام دامنه وب سایت خود استفاده کنید. می دانید این کلمه را با چند حالت مختلف می توان نوشت؟


Soofie, Soofieh, Sufie, Sufieh, Soufie, Soufieh, Soofiye, Soofiyeh, Sufiye, Sufiyeh, Soufiye, Soufiyeh


در نگاه اول به نظر نمی رسد که یک کلمه ساده بتواند ۱۲ حالت نگارشی مختلف داشته باشد؛ اما در عمل دیدیم این امکان وجود دارد که کاربران با شنیدن کلمه «صوفیه» هرکدام از این آدرس ها را تایپ کنند. در این حالت ممکن است شما شانس ورود آن فرد به وب سایتتان را از دست بدهید. این موضوع می تواند یک امتیاز منفی برای نام دامنه ای که انتخاب کرده اید به شمار رود.


پس در انتخاب کلماتی که به حرف «۵» ختم می شوند و یا در آنها از حرف «او» استفاده شده است دقت کنید.


غلط املایی نداشته باشید

مشاهده شده که بسیاری از کاربران هنگام ثبت دامنه، به اشتباه دامنه ای را ثبت می کنند که در نوع نگارش آن غلط املایی وجود دارد. البته برخی کاربران نیز به علت اینکه آن نام با نگارش صحیح قبلا به ثبت رسیده است اقدام به ثبت دامنه با غلط املایی می کنند. در هر دو حالت به هیچ وجه ثبت دامنه با غلط املایی توصیه نمی شود.


تا حد امکان از خط فاصله و عدد استفاده نکنید

ممکن است نام دامنه ای که انتخاب کرده اید قبلا توسط شخص یا شرکت دیگری ثبت شده باشد و شما تصمیم بگیرید از همان نام اما با خط فاصله(Dash) برای جداسازی کلمات استفاده کنید.


به عنوان مثال، فرض کنیم شما قصد دارید برای راه اندازی یک شرکت طراحی سایت، دامنه ای با نام

webdesign.com را ثبت کنید و مشاهده می کنید که این آدرس قبلا ثبت شده است. در این حالت ممکن است تصمیم بگیرید که دامنه Web design.com یا Webdesign.com را ثبت کنید. ممکن است با این کار، کاربران زیادی به اشتباه وارد وب سایت اول شوند و شما به سادگی مشتریان خود را از دست بدهید. توصیه می کنم به فکر انتخاب نام دامنه دیگری باشید و این کار را انجام ندهید.

منبع خبر 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد