فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

نوسازی کابینت آشپزخانه: اصول طراحی کابینت - مثلث کار آشپزخانه

  

اصول طراحی کابینت-مثلث کار آشپزخانه

اگر سازنده کابینت هستید یا به بازسازی آشپزخانه و تعویض کابینت علاقه دارید ، ممکن است نام کار آشپزخانه مثلثی به گوشتان خورده باشد. بیشتر معماران و طراحان این حوزه معتقدند که مثلث کار آشپزخانه بهترین راه برای طراحی چیدمان ظروف آشپزخانه است.

 در آموزش گام به گام طراحی کابینت ریشه مثلث کار آشپزخانه بحث در مورد مثلث کار در نوسازی کابینت آشپزخانه و اصول طراحی کابینت - مثلث کار آشپزخانه بر اساس بهبود کارایی کار مردم در آشپزخانه است. ایده مثلث کار تلاش برای طراحی محیطی با بالاترین بازده و کمترین اتلاف وقت و انرژی است. مثلث کار از یک مثلث انتزاعی تشکیل شده است ، سه منطقه اصلی کار آشپزخانه را به هم متصل می کند: این سه منطقه عبارتند از:

فرو رفتن

فر

یخچال

طراحی با توجه به این اصول می تواند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی افراد خانه شود. حتی اگر قصد نوسازی کابینت ها را ندارید ، آشنایی با این مفهوم مفید است ، زیرا با تغییر چیدمان آشپزخانه می توانید فضای آشپزخانه را کارآمدتر کنید.

جالب اینجاست که ایده مثلث کار آشپزخانه در یک پروژه تحقیقاتی دانشگاهی در دهه 1940 ، با هدف بهبود کارایی بین سه قسمت مهم آشپزخانه ، یعنی محل پخت و پز ، شستشو و ذخیره مواد غذایی ، مطرح شد.

به طور کلی ، فاصله این سه قسمت نباید تقریباً کمتر از 1.2 متر و بیشتر از 2.7 متر باشد. علاوه بر این ، مجموع اضلاع مثلث باید در حدود 3.9-8 متر باشد. زیرا اگر جمع از این عدد کمتر باشد ، آشپزخانه کوچک خواهد بود و اگر تعداد آن بیشتر باشد ، انرژی افراد را در پخت و پز و شستن لباس هدر خواهد داد.

اصول طراحی و بازسازی کابینت آشپزخانه اصول کار مثلثی کابینت آشپزخانه

نحوه استفاده از اصول طراحی کابینت-مثلث کار آشپزخانه

مرحله 1-هدف خود را کشف کنید چیزی به نام آشپزخانه "عالی" وجود ندارد ، مواردی وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید. آیا در آشپزخانه موانعی وجود دارد که در روند کار آشپزخانه اختلال ایجاد کند؟ یخچال و اجاق گاز خیلی از هم فاصله دارند؟ آیا سطل آشغال از سینک دور است؟ شما فقط باید در کمک به دیگران درک بیشتری داشته باشید.

در گذشته از آشپزخانه معمولاً فقط برای آشپزی استفاده می شد ، اما اکنون از تنوع بیشتری برخوردار است و زنان وقت زیادی را در آن می گذرانند ، بیشتر وقت ها را در خانه.

اگر قصد دارید از فضای آشپزخانه برای صرف غذا و چشیدن استفاده کنید ، باید فضایی را برای آشپزی ، صرف غذا و پذیرایی از میهمانان در نظر بگیرید. با استفاده از اصل طراحی کابینت - مثلث کار آشپزخانه ، از فضای باقیمانده برای اهداف دیگر استفاده می شود.

مرحله 2: مثلث فعلی را در آشپزخانه خود تجسم کنید. به عبارت دیگر ، فرض کنید اجاق گاز ، سینک ظرفشویی و یخچال وصل شده اند. با توجه به نکاتی که بیان شد ، در نظر بگیرید که برای کارآیی و لذت بیشتر ، چه تغییراتی را باید ایجاد کنید.

مدل های زیادی برای کابینت و آشپزخانه وجود دارد. طرح های U شکل ، L شکل و سایر طرح ها. شکل آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و ببینید آیا فضای موجود با ابعاد استاندارد مثلث کار آشپزخانه که در بخش قبلی ذکر شده مطابقت دارد یا خیر. در غیر این صورت ، حتماً به فکر تغییر آن باشید.

اکنون که اصول طراحی کابینت - مثلث کار آشپزخانه را فهمیدید ، می توانید در خانه خود بازسازی خوبی انجام دهید ، یا از کارگران کابینت خود بخواهید که تعمیرات ساختمان را انجام دهند و طبق این کمد اصول ارگونومی ، کارهای خود را نصب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد