فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

هر زنی باید طبق قوانین لباس زیر زنانه زندگی کند.

دختران ، وقت آن است که اعتراف کنیم که ما به اندازه کافی در مورد لباس زیر صحبت نمی کنیم. تست؟ آیا می دانید لباس زیر نامناسب هنگام ورزش می تواند خطر عفونت را افزایش دهد؟ یا مواقعی وجود دارد که پوشیدن لباس زیر بهتر است؟ از آنجا که کاملاً مطمئن هستیم شما نمی دانید ، ما 6 قانون مهم ارائه داده ایم که قطعاً باید بدانیم.


1. پنبه نعمت است

پارچه های قابل تنفس را تا زمانی که خیره نشده اید بچسبانید ، زیرا احتمال تحریک شدن آنها و ایجاد عفونت های باکتریایی و قارچی کمتر است. و اگر مجبورید یک جفت بند توری ، پلی استر یا لایکا درست کنید ، آنها را خیلی طولانی نگه ندارید ، این باعث می شود سریعتر احساس ناراحتی کنید.

2. بدون انجام دادن

اگرچه این یک افسانه است که می گوید خوابیدن با لباسهای نامرتب برای شما مضر است ، اما بهتر است اگر ممکن است فقط به زنان اجازه دهید که نفس بکشند به فرمان بروید. اگر مجبورید آنها را روشن کنید ، به نکته 1 پایبند باشید. با این وجود ، هنگامی که از قبل خرخر می کنید ، نیازی به ظاهر سکسی ندارید.



3. سفید سفید نیست

تطبیق لباس زیر ، تطبیق ، اما لباس زیر سفید یک کابوس است. اگر انصاف داشته باشیم ، سفیدی شلوارک ما بیرون آمده و VPL ایجاد می کند. در عوض ، برهنه شوید ، یعنی رنگ.



4. آنها را تغییر دهید

ده ، می دانیم ، اما بگذارید بپذیریم که گاهی اوقات می توانیم بسیار تنبل باشیم. انجام کارها پس از یک جلسه داغ یوگا بدون جابجایی به یک جفت جدید آسان است. باکتری ها و قارچ ها در محیط های گرم و مرطوب رشد می کنند ، بنابراین واژن خود را برای سلامتی معامله کنید.



5. بندها را روی تخت نپوشید

حتی اگر لباس زیر شاد می تواند به افزایش گرمای اتاق خواب کمک کند ، پوشیدن روسری برای سلامتی شما مضر است. شورت و شلوارک پسرانه بپوشید و از خوابیدن لبه خودداری کنید. باکتری ها می توانند از طریق یک باند پخش شده و باعث عفونت واژن و نفوذ به واژن شوند.



6. از مواد شوینده لباس استفاده کنید

تا آنجا که ممکن است به پوست "آن پایین" توجه کنید. از پودرهای ضد حساسیت برای پوست حساس ، بدون رنگ و عطر استفاده کنید. همچنین اگر شورت دارید لباس های خود را نشویید. اگر شورت خود را بشویید ، خطر از بین رفتن آنها وجود دارد زیرا فرسوده می شود و علاوه بر این ، ممکن است در معرض مواد شیمیایی باشید که در واکنش با باند باعث واکنش پوستی آلرژیک می شوند.


https://www.clovia.com/blog/underwear-rules-every-woman-should-live-by/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد