فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

فروشگاه اینترنتی خرید لباس زیر

در این وبلاگ می خواهیم با خرید لباس زیر ارزان و آنلاین از سایت نیلاتن و آشنایی بیشتر در مورد شورت زنانه داشه باشیم

ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی

ضدعفونی کردن لباسشویی مانند شستن و ضدعفونی انواع لباس زیر مانند شورت زنانه  بسیار مهم و تاثیرگذار است.

یکی از وسایل خانه که اغلب فراموش می شود یا تمیز کردن آن ضروری به نظر نمی رسد ماشین لباسشویی است. زیرا مردم فکر می کنند وقتی ماشین لباسشویی شروع به کار می کند ، علاوه بر لباس ، خود را نیز تمیز می کند. در حالی که این یک تصور غلط است. وجود رطوبت و خاک روی لباس می تواند باعث آلودگی و کپک زدن شود. این به شما کمک می کند ظرف چند دقیقه ماشین لباسشویی خود را با مواد طبیعی تمیز کنید.

باورهای غلط در مورد ضد عفونی لباس

اولین اشتباه ، همانطور که در بخش قبلی ذکر شد ، برابر دانستن لباسشویی با ضدعفونی کردن و تمیز کردن است. قبل از شستشو و تمیز کردن لباسهای آلوده ، ابتدا باید آنها را جداگانه ضد عفونی کرد و سپس در ماشین لباسشویی شستشو داد تا طبق معمول شستشو شود.

اشتباه بعدی این است که لباس ها در دمای بالا شسته می شوند. البته این نظریه را نمی توان به طور قطعی رد کرد ، اما شستن انواع شورت لامبادا در حداکثر دما به پارچه آسیب می رساند. بهتر است به برچسب راهنمای شستشو توجه کرده و درجه حرارت مناسب را انتخاب کنید. بهترین راه حل برای این مشکل شستن و ضد عفونی لباس های خود به طور جداگانه است. البته در شرایط عادی ، ضد عفونی لباس به طور مرتب ضروری نیست ، مگر اینکه کودک یا فردی با بیماری عفونی یا میکروبی در خانه داشته باشید.

  

روش های خانگی برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

  • جوش شیرین و سرکه

جوش شیرین و مخلوط آب را در مخزنی که مواد شوینده ماشین لباسشویی در آن ریخته است بریزید. حالا سرکه را از در اصلی ماشین ، همان درب که لباس را در آن قرار داده اید ، به فضای اصلی ماشین لباسشویی بریزید. ماشین لباسشویی را در حالت معمول شستشو با آب گرم قرار دهید و پس از بستن در ماشین لباسشویی ، دکمه شروع را فشار دهید. بگذارید ماشین لباسشویی کار کند. سرکه و جوش شیرین به طور طبیعی رسوبات معدنی جمع شده در ماشین لباسشویی را تجزیه و حل می کند و هر گونه قارچ و کپک را از بین می برد. با این کار ماشین لباسشویی شما دوباره تمیز می شود و روح تازه ای می بخشد.


وقتی ماشین لباسشویی تمام شد ، اسفنج یا شوینده ای را که آماده کرده اید بردارید ، ماشین لباسشویی را باز کنید و هرگونه قالب یا رسوبات لجبازی که ممکن است در اطراف کناره های درب ماشین لباسشویی گیر کرده باشد را تمیز کنید ، سپس با آب بشویید. شستشو.


پس از انجام این مراحل ، ماشین لباسشویی شما کاملا تمیز و آماده شستشوی مجدد است. به یاد داشته باشید که اگر درب ماشین لباسشویی شما از جلو باز می شود ، حتماً آن را ماهانه یک بار به همان روش تمیز کنید تا همیشه هنگام شستن لباس ها از بوی لباس خوب خود لذت ببرید و ماشین لباسشویی شما همیشه در آن باشد. 

نکته مهم در این روزهای که باید در خانه بمانیم می توانید انواع لباس زیر را از فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن سفارش بدهیم و به راحتی و با خرید لباس زیر ارزان، از خرید  در منزل لذت ببریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد